|
|
|
|
נכון לא משנים כלום חריטה או חרטא.
מאת:
אבנר
Jan 18, 2017
||
11:58
למה לשנות מנגנון ETA אמין ובדוק ? זו רק הצהרה שיווקית ותו לא .
סיפורים על "איכות הרכבה" כאילו מה כבר יש שם בדגמים הרגילים.
|
|
|
•
|
|
|
Jan 16, 2017 | 15:12
|
|
שלום
קוראת את התכתובת פה ולא הכי מבינה.
האם תמיד מנגנון IN HOUSE יהיה עדיף על מנגנון ETA של יצרן כזה או אחר? גם אם מדובר ב ETA משודרג כזו או אחר?
אשמח להבהרות תודה
|
|
|
|
|
•
|
|
|
Jan 16, 2017 | 15:53 |
|
בעיקרון כדי לפתח מנגנון מכני IN HOUSE זה עיניין של 5 שנים והרבה כסף
ויש לקחת עוד כמה שני עד שהוא מתייצב בשוק
בדרך יש הרבה בעיות ותקלות
מי שמנסה לקצר את הדרך כלומר לצמצם את הזמן הטבעי של מנגנון איכותי להיווצר כנראה יוציא מנגנון פחות איכותי
לעומת ETA שם כבר יש ידע וניסיון וגם הרבה אמינות בעיקר ב LEVEL הגבוה של ה ETA
אין ספק ש IN HOUSE היום נחשב "יוקרה" אבל יש מותגים שה IN HOUSE שלהם נחות משל ETA
מדייק פחות , ואמין פחות
יש גם לתת את הדעת ש IN HOUSE מצריך טיפול ותחזוקה אצל היצרן - פקטור של מחיר בעוד ETA כל שען
באבן גבירול רבתי יתקן ללא בעיית
לסיכום תלוי מי היצרן וכמה שנים המנגנון באוויר
וETA זה מצויין - אין סתירה
כל טיים - משווקים מורשים של שעוני יוקרה - ירמיהו 6 ת״א/אבן גבירול 51 ת״א טלפון 03-5461547
ברייטלינג, אומגה,אוריס,טאג-הויר,מונבלאן,ראדו,טודור,המילטון iwc,פנראיי,לונג׳ין,קרטייה- שעוני יוקרה יד 2, טיפולים לשעונים,תיקונים, החלפת סוללות, רצועות וצמידים לשעונים - טרייד אין למגוון מותגים
|
|
|
|
|
•
|
|
|
Jan 16, 2017 | 16:31 |
|
קרטייה עם סדרת הבלון בלו שלהם שאני יודעת שזה לא IN HOUSE כי רק הקליבר דה קרטייה זה IN HOUSE.
ויש את התכתובת פה הארוכה בהודעה לפני על אומגה עם ה ETA המשודרג שלהם ה CO-AXIAL בדגם ששאלו זה לא IN HOUSE אלא ETA משודרג כמו שרשמת.
השאלה אם המנגנונים הללו לדוגמא טובים בהתחשב ביצרנים?
ויוי
|
|
|
|
|
•
|
הכול זהה במנגנון בסיסי
אבנר
|
|
|
Jan 17, 2017 | 08:01 |
|
מזה שנה אני מתאמן על מנגנונים ורובם בגדול זהים אינהאוס או אטה משודרג.
אחד מחליף מיקומי הגגש"ים ,אחד משנה ה LEVER ,אחד משנה הגשר המרכזי ,אחד משנה מיקום הבאלנס ומכאן שעם כול הכבוד לאינהאוסים למינהם ETA כפי שנאמר כאן לא מאכזב כמו שסייקו בהחלט לא מאכזבים.
קומפליקציות מעבר לתאריך זה כבר סיפור אחר.
|
|
|
|
|
•
|
|
|
Jan 17, 2017 | 08:48 |
|
ישנם 3 רמות של ETA אבל מה שחשוב הוא גם המודיפיקציה של של היצרנים השונים וכמובן איכות ורמת ההרכבה
אולי במבט זה נראה אותו דבר אבל בפועל ETA7750 הכרונו הנפוץ בעולם משיג תוצאות שונות מאוד בין מגוון היצרנים שמטמיעים אותו
וכמובן גם חיים ארוכים - ישנם עוד הרבה גורמים כמו שימוש בשימון עילי (הסיבה לתוחלת חיים גבוהה בין טיפולים ובכלל היא בטכנולוגיה שעבר נושא השמן בעולם השעונים)
לגבי השאלה המקורית - מיתוג בדרך כלל מצביע על רמת איכות כללית של המותג
כל אחד יגיד שאומגה וקרטייה הם מותגים איכותיים וככאלה המנגנונים שלהם איכותיים
השאלה היא כמה - וזה תלוי באיזה דגם ובאיזה שנה יצא השעון וכמובן בהשוואה מול אחרים
תמיד יש פלופים - לכל יצרן אבל קשה למדוד איכות
ככל שהמנגנון מורכב יותר הוא צפוי להתקלקל יותר גם של יצרני עילית
יש מצב שסייקו מכני ב 300 שקל יותר אמין מפטק פיליפ ב 100,000 שקל
בדיוק כמו שמזדה 3 אמינה יותר מפרארי
אם בודקים את רמת הקלקולים - אבל זה רק פרמטר אחד שצריך להכניס למערכת שלמה של שיקולים
כל טיים - משווקים מורשים של שעוני יוקרה - ירמיהו 6 ת״א/אבן גבירול 51 ת״א טלפון 03-5461547
ברייטלינג, אומגה,אוריס,טאג-הויר,מונבלאן,ראדו,טודור,המילטון iwc,פנראיי,לונג׳ין,קרטייה- שעוני יוקרה יד 2, טיפולים לשעונים,תיקונים, החלפת סוללות, רצועות וצמידים לשעונים - טרייד אין למגוון מותגים
|
|
|
|
|
•
|
|
|
Jan 17, 2017 | 09:24 |
|
איך אני מבררת איזה מנגנון יש בבלון בלו של קרטייה?
ברור לי שהוא לא IN HOUSE אבל מעוניינת לדעת איזה קליבר זה ומה טיבו ואיכותו. יש דרך לדעת? איזה סוג של ETA זה?
מצרפת קישור לדגם. תודה לעונים
קישור מצורף:
בלון בלו
|
|
|
|
|
•
|
|
|
Jan 17, 2017 | 14:58 |
|
המנגנון Caliber 049 בדגם הזה הוא ETA 2892-A2
21 אבנים
38 שעות אנרגיה ללא מתיחה
המנגנון הוא מודיפיקציה של ETA - כלומר קרטייה מתאימים אותו בעצמם ולא מתקינים אותו כ"קיט"
כל טיים - משווקים מורשים של שעוני יוקרה - ירמיהו 6 ת״א/אבן גבירול 51 ת״א טלפון 03-5461547
ברייטלינג, אומגה,אוריס,טאג-הויר,מונבלאן,ראדו,טודור,המילטון iwc,פנראיי,לונג׳ין,קרטייה- שעוני יוקרה יד 2, טיפולים לשעונים,תיקונים, החלפת סוללות, רצועות וצמידים לשעונים - טרייד אין למגוון מותגים
|
|
|
|
|
•
|
|
|
Jan 17, 2017 | 15:37 |
|
קודם כל התבלבלת זה 42 שעות (38 שעות זה ה 2824).
איזה מודיפיקציה קרטייה עושה מעבר חריטת הרוטור עם שמם?
אין ספק שמדובר ב 2892 מכוייל היטב ומסדרה גבוהה, אבל לא הבנתי מה בדיוק קרטייה עושים.
|
|
|
|
|
•
|
|
|
Jan 17, 2017 | 16:45 |
|
ברור שבדגם הזה המודיפיקציה ("תכלס") היא זעומה מבחינת קרטייה
אבל כדי להפריד ולהבין שזה לא עוד ETA 2892 גנרי אז הדגשתי.
אף אחד לא חושב שהם עשו שם פלאים מעבר לקריטריונים של בקרת איכות והרכבה שמותאמים למיתוג
כל טיים - משווקים מורשים של שעוני יוקרה - ירמיהו 6 ת״א/אבן גבירול 51 ת״א טלפון 03-5461547
ברייטלינג, אומגה,אוריס,טאג-הויר,מונבלאן,ראדו,טודור,המילטון iwc,פנראיי,לונג׳ין,קרטייה- שעוני יוקרה יד 2, טיפולים לשעונים,תיקונים, החלפת סוללות, רצועות וצמידים לשעונים - טרייד אין למגוון מותגים
|
|
|
|
|
•
|
|
|
Jan 17, 2017 | 16:54 |
|
מודיפיקציה אז אנשים חושבים שממש משנים משהו.
נגיד כמו שאומגה מוסיף 2 אבני חן ומחליף באלנס או IWC משנה את הדרייב טריין...........
מרבית החברות מזמינות עם רוטור בעל חריטה משלהם (לא חושב עשים בעצמן) ודואגים לכיול לפני הרכבה, לומר שהם משנים אותו לצרכיהם זו הגזמה.
|
|
|
|
|
•
|
נכון לא משנים כלום חריטה או חרטא.
אבנר
> את/ה נמצא כאן
|
|
|
Jan 18, 2017 | 11:58 |
|
למה לשנות מנגנון ETA אמין ובדוק ? זו רק הצהרה שיווקית ותו לא .
סיפורים על "איכות הרכבה" כאילו מה כבר יש שם בדגמים הרגילים.
|
|
|
|
|
|
|
מקרא:
ללא תוכן °
הודעה חדשה
|
לחיצה על העיגול תוביל לפתיחת ההודעה בעמוד נפרד
|
|
|
|