-   כל טיים  -
 
 


תשלומים נוחים - טרייד אין - שרות ואחריות  - מוניטין רב שנים - קנייה בטוחה - משווקים מורשים ורשמיים


 
הצגת הודעה בפורום זירת השעונים
RSS    חפש הודעות
תיאור הפורום   |   הודעת המנהל/ת   |   חוקי הפורום   |   בהנהלת: the watch
 
IWC SPITFIRE/TOP-GUN AUTOMATIC    [קובץ מצורף: JPG]

מאת:  רעם קפילוטו    Jan 30, 2019  ||  09:30



IWC SPITFIRE/TOP-GUN AUTOMATIC

אנחנו נתחיל חזק ולאט לאט נגביר את הקצב....

אז אחרי שנים בהם דיברו על מחסור במנגנוני אין האוס בסדרות הנגישות, הלילה הופלה פצצה ע"י החברה.

ליינים של הספיטפייר והטופ-גאן מסדרת פיילוט עברו שינויים משמעותיים חיצונית ופנימית.

נתחיל בספיטפייר האוטומטי שהגיח מחדש אחרי כמה שנים שנעדר גרסת שלושה מחוגים וחזר בקוטר 39 מ"מ ועובי של 10.6 עם קייס ברונזה ולוח ירוק או קייס פלדה ולוח שחור.

השעון מסגסוגת ברונזה עם הלוח הירוק-זית מציג מראה מאוד מיושן כיאה לסדרה המוקדשת למטוס אגדי ממלחמת עולם השנייה כאשר הברונזה צפוייה להתחמצן מעט ולתת לא מראה של "טול ווטש" וותיק.
הרצועה של השעון היא רצועת עור 20 מ"מ בגוון חום וניתן להחליפה בשלל רצועות שהמפעל מספק.

מי שלא מתחבר לנושא הברונזה או שמחפש מראה מודרני ופשוט יותר עם אותן מידות ופרופורציות, יכול למצוא פתרון בדגם המקביל שעשוי מפלדת אל חלד עם לוח שגם כן מעוצב בצבעים וטקסטורה של שעון טייסים וותיק כאשר גוון הלוח הוא שחור ואילו המחוגים וחלק מהשנתות בגוון קרם המדמה פטינה של שעון ישן.
דגם הפלדה מגיע עם רצועת בד קשיחה בגוון ירוק שתורמת למראה הצבאי המיושן של השעון...

השעון השלישי הוא מסדרת טופ-גאן שלרוב בעלת אופי מודרני יותר ואף אפשר לומר משלבת מוטיבים מתקדמים וצעירים. הסדרה לרוב מתהדרת בקייס שחור עשוי קרמיקה בגימור מט ואילו כאן מדובר בשעון עם צללית דומה לספיטפייר אך שונה במידותיה כאשר השעון הוא במידה מודרנית יותר של 41 מ"מ ועובי של 11.4 מ"מ וגדול במעט מאחיו בסדרה השנייה.

בעוד הספיטפייר היא סדרה ששואבת את אופיה מהעבר הרחוק , הטופ-גאן מתמקדת בתקופת מודרניות יותר ומתבססת על עולם התעופה הסילוני והמטוסים המודרנים וזה מסביר את השעונים עם המידה המודרנית וחומרים מתקדמים ואקזוטיים ביחס לשאר השעונים.

כמיטב המסורת מתחת לגב השעונים חבוי כיסוי מתכת "רכה" שמשמש כמגן מפני שדות מגנטים שפוגעים בביצועי השעון, בעבר היה כיסוי זה מגן על שעונים בשל פעילות המטוס והשדות המגנטים שהיו מגיעים מהמטוס או מסביבת הפעילות שלו ושל הטייס.

כמו כל שעוני הטייסים של מותג המחוגים זורחים היטב בחשכה והקייס עמיד ל6BAR כלומר טבילה בבריכה...

גולת הכותרת של השעונים ומה שמבדיל אותם מדגמים של שנים עברו זה המנגנון החדש.

המנגנון הוא אין האוס מסדרת 32000 שמבוסס על סדרת ה82000 שעליה הרחבנו כמה פעמים (ולאחרונה בדגם הספיטפייר "הטיסה הארוכה ביותר" ) מדובר במנגנון יותר קל לייצור תעשייתי, קשיח מאוד וחזק שנבנה כדי להיות מדויק ואמין לאורח זמן ולהחליף סוסים וותיקים.
המנגנון אינו נושא את מערכת הפלאטון אך נטען דו כיוונית ע"י מערכת טעינה כפולה דומה המאפשרת טעינה בכל כיוון שאליו הרוטר פונה.
אחד השינויים הבולטים במנגנון הוא המעבר לחלקים עשויים מסיליקון ובכללם גלגל הבריחה והמחגרים. מיטב הטכנולוגיה של החברה אפשר למנגנון זה להגיע לרזרבה של 72 שעות בתדר של 4 הרץ תוך מבנה קטן יחסית אך חזק ועמיד מאוד.
עכשיו אפשר להגיד שIWC הולכת לשנות את כללי המשחק ותציג שעונים בדרגת כניסה עם טכנולוגיה טובה ובכירה ביותר בהשוואה לרוב המתחרות שלה בשוק.

מחירי השעונים:

4840 יורו לספיטפייר פלדה
5450 יורו לספיטפייר ברונזה
6150 יורו לטופ-גאן קרמיקה

מדובר על מחירים מאוד סבירים (ואף נמוכים) ביחס לתמורה.
המחיר בארץ יהיה כמובן אטרקטיבי וצפי ההגעה של השעונים מוערך בסביבות מאי- יוני

הפוסטים הבאים על האש, יש למה לחכות!





"כי אנו, המבינים את סוד החיים, איננו מייחסים למִספרים חשיבות יתרה"

הוסף תגובה
  מסר לכותב/ת   קישור להודעה   הדפסה   שלח לחבר/ה
• 
הדייבר החדש של יוליס נרדין   רעם קפילוטו [קובץ מצורף: JPG]
  Jan 30, 2019 | 09:33
• 
שעוני IWC The Longest Flight   רעם קפילוטו [קובץ מצורף: JPG]
  Jan 30, 2019 | 09:31
• 
הדגם IWC Perpetual calendar   רעם קפילוטו [קובץ מצורף: JPG]
  Jan 31, 2019 | 07:13
• 
שעוני IWC החדשים - סקירה   רעם קפילוטו [קובץ מצורף: JPG]
  Jan 30, 2019 | 09:29
• 
IWC SPITFIRE/TOP-GUN AUTOMATIC   רעם קפילוטו [קובץ מצורף: JPG]  > את/ה נמצא כאן
  Jan 30, 2019 | 09:30
• 
יוליס נרדין Ulysse Nardin Freak-X   רעם קפילוטו [קובץ מצורף: JPG]
  Jan 30, 2019 | 09:26
° 
עוד תמונה   רעם קפילוטו [קובץ מצורף: JPG]
  Jan 30, 2019 | 09:27

מקרא:   ללא תוכן ° הודעה חדשה New Message
לחיצה על העיגול תוביל לפתיחת ההודעה בעמוד נפרד