|
|
|
|
הדייבר החדש של יוליס נרדין
[קובץ מצורף: JPG]
מאת:
רעם קפילוטו
Jan 30, 2019
||
09:33
דייבר חדש נוסף למשפחת הצלילה של יוליס נארדין.
יוליס נארדין משיקה דגם צלילה חדש בעל תג מחיר שהופך אותו "לדגם כניסה " לעולמה המיוחד של החברה.
השעון משלב מעט אלמנטים ישנים וכמה חדשים שהופיעו בדגמי הדייבר לדורותיהם .
השנתות והמחוגים שהכרנו בשנים האחרונות נשארו והסגנון של הקייס דומה אך בגימור מט ויותר מעוגל עם קווים ברורים וסולידיים ופחות צעקניים ונוצצים, מה שהופך את הסדרה למתונה יותר.
קוטר הקייס עומד על 42 מ"מ וגובה טרם פורסם אך סביר להניח שינוע סביב ה12 מ"מ. הרצועה והצמיד לא אינטגרלים בניגוד לדגמים של העשורים האחרונים מה שיאפשר שימוש קל ברצועות חיצוניות.
הבאזל בהשראת הגה ספינה, גם הוא מהדור החדש וסגנונו הספיק להופיע במארין דייבר החדש ובדגם "האמר הד" בנוסף יוליס ממשיכה עם המסורת של הגלים בטבעת ההיקפית.
המנגנון בתוך השעון הוא קליבר UN816 שלמעשה הוא מנגנון סליטה SW300 בעל מידות מותאמות מראש שהוזמן חסר כדי להכיל חלקים ייחודיים של יוליס נארדין בדגש על כל מערכת האסקייפמנט של יוליס העשויה מחומרים מהמתקדמים בתעשייה.
ככל הנראה ייבוא מנגנון גנרי חלקי ע"פ מפרט מיוחד נועד להוזיל את עלויות הייצור של החברה ואף אספקה קלה יותר כאשר יכולות כמו עמידות לשדות מגנטים , שחיקה נמוכה , דיוק וזעזועים יושגו הודות לחלקים קריטיים שפותחו ביוליס ויוטמעו במפעל של החברה וכמובן לאחר שיוליס תעניק לו מראה וגימור לפי הסטנדרט של החברה.
השעון יגיע במספר גרסאות צבעים ורצועות/ צמידים:
-פלדה לוח כחול או שחור יגיעו עם צמיד מש מפלדה או רצועת עור- פייבריק עמיד למים.
-דגם בלו שארק מצופה פולימר כחול , רצועת עור- פייבריק כחולה ואלמנטים בצבע כתום ברצועה ובלוח (בהחלט דגם צעיר ומרענן מבחינת עיצוב)
הצעד גורם להרמת גבה מצד אחד אך מצד שני מתקבל מכלול ראוי של שעון במידה טובה, עשוי היטב, עם מנגנון פשוט אבל טוב מאוד ובמחיר לא יקר בהשוואה לרוב דגמי החברה ואף בהשוואה למוצר של חברות מקבילות.
מחיר הדגמים ינוע סביב ה5900/6500 לדגמי הבסיס בצמיד או רצועה ו6800 יורו לדגם המיוחד "בלו שארק"
צפי האספקה הוא פברואר אך ניתן לומר כי מחירם בארץ יהיה עדיף על מחירם בחו"ל.
"כי אנו, המבינים את סוד החיים, איננו מייחסים למִספרים חשיבות יתרה"
|
|
|
•
|
|
|
Jan 30, 2019 | 09:33
|
|
דייבר חדש נוסף למשפחת הצלילה של יוליס נארדין.
יוליס נארדין משיקה דגם צלילה חדש בעל תג מחיר שהופך אותו "לדגם כניסה " לעולמה המיוחד של החברה.
השעון משלב מעט אלמנטים ישנים וכמה חדשים שהופיעו בדגמי הדייבר לדורותיהם .
השנתות והמחוגים שהכרנו בשנים האחרונות נשארו והסגנון של הקייס דומה אך בגימור מט ויותר מעוגל עם קווים ברורים וסולידיים ופחות צעקניים ונוצצים, מה שהופך את הסדרה למתונה יותר.
קוטר הקייס עומד על 42 מ"מ וגובה טרם פורסם אך סביר להניח שינוע סביב ה12 מ"מ. הרצועה והצמיד לא אינטגרלים בניגוד לדגמים של העשורים האחרונים מה שיאפשר שימוש קל ברצועות חיצוניות.
הבאזל בהשראת הגה ספינה, גם הוא מהדור החדש וסגנונו הספיק להופיע במארין דייבר החדש ובדגם "האמר הד" בנוסף יוליס ממשיכה עם המסורת של הגלים בטבעת ההיקפית.
המנגנון בתוך השעון הוא קליבר UN816 שלמעשה הוא מנגנון סליטה SW300 בעל מידות מותאמות מראש שהוזמן חסר כדי להכיל חלקים ייחודיים של יוליס נארדין בדגש על כל מערכת האסקייפמנט של יוליס העשויה מחומרים מהמתקדמים בתעשייה.
ככל הנראה ייבוא מנגנון גנרי חלקי ע"פ מפרט מיוחד נועד להוזיל את עלויות הייצור של החברה ואף אספקה קלה יותר כאשר יכולות כמו עמידות לשדות מגנטים , שחיקה נמוכה , דיוק וזעזועים יושגו הודות לחלקים קריטיים שפותחו ביוליס ויוטמעו במפעל של החברה וכמובן לאחר שיוליס תעניק לו מראה וגימור לפי הסטנדרט של החברה.
השעון יגיע במספר גרסאות צבעים ורצועות/ צמידים:
-פלדה לוח כחול או שחור יגיעו עם צמיד מש מפלדה או רצועת עור- פייבריק עמיד למים.
-דגם בלו שארק מצופה פולימר כחול , רצועת עור- פייבריק כחולה ואלמנטים בצבע כתום ברצועה ובלוח (בהחלט דגם צעיר ומרענן מבחינת עיצוב)
הצעד גורם להרמת גבה מצד אחד אך מצד שני מתקבל מכלול ראוי של שעון במידה טובה, עשוי היטב, עם מנגנון פשוט אבל טוב מאוד ובמחיר לא יקר בהשוואה לרוב דגמי החברה ואף בהשוואה למוצר של חברות מקבילות.
מחיר הדגמים ינוע סביב ה5900/6500 לדגמי הבסיס בצמיד או רצועה ו6800 יורו לדגם המיוחד "בלו שארק"
צפי האספקה הוא פברואר אך ניתן לומר כי מחירם בארץ יהיה עדיף על מחירם בחו"ל.
"כי אנו, המבינים את סוד החיים, איננו מייחסים למִספרים חשיבות יתרה"
|
|
|
|
|
•
|
|
|
Jan 30, 2019 | 09:31 |
|
לקראת תערוכת SIHH שתתקיים החודש IWC חושפת "מפציץ" חדש ומרשים- "Timezoner Spitfire Edition “The Longest Flight”
שהאפהאוזן חושפת מספר שעונים אשר משדרגים את ליין הטייסים ואנו נפתח בחריג ביותר- הפיילוט ספיטפייר טיימזון (IW395501)
אחרי שכבר הוצג מנגנון אין-האוס חדש ומודרני בגרסת הדה-ווינצ'י והאקווהטיימר מציגה החברה את המנגנון לראשונה עם קופליקציה של אזור זמן נוסף. הקומפליקציה עצמה אינה חדשה והופיעה בגרסאות ישנות של שעוני טייסים אך זה היה על בסיס מנגנון גנרי משופר או על בסיס כרונו ואילו עכשיו המודיול יושב מנגנון נהדר מסדרת 8200 שנחשב למנגנון סדרתי המתקדם בחברה.
השעון עוצב יחד עם שני טייסים פעילים של מטוס הספיטפייר העוסקים בפרוייקט "הטסה של הספיטפייר הכסוף מסביב לעולם" ומכאן שמו והוא אף מוקדש לפרוייקט השאפתני. השעון עשוי פלדת אל חלד כאשר הבאזל המסתובב עשוי קרמיקה. הלוח בגוון שחור ומאחר והספיטפייר הוא מטוס קלאסי וותיק אז השנתות והמחוגים בצע קרם כהה המזכיר פטינה שאופיינית למראה שעוני טייסים וותיקים. הרצועות הן בד ירוק כדי להמחיש את אופיו הצבאי של המטוס או עור שחור למי שמתקשה לקבל רצועת בד ירוקה על שעון יוקרה.
ה8200 משתמש בכל הידע שIWC צברה עד היום וזה כולל מערכות לבלימת זעזועים ומבנה גשרים חכם ,חלקים מתקדמים ובכללם קרמיקה שיאפשרו שחיקה נמוך ואורח חיים ארוך יותר. המנגנון בעל עתודת אנרגיה ל60 שעות לפחות ופועם בתדר של 4 הרץ (28800 לשעה ) כאשר המערכת האוטומטית משולבת עם מערכת פלאטון שמאפשר דריכה דו כיוונית (תנועת רוטור בכל כיוון מותחת קפיץ אנרגיה ראשי) ומספקת הרבה אנרגיה מה שמאפשר ביצועי דיוק טובים ויציבים בשימוש יומי.
הקליבר בשעון הוא 82760 שהוא למעשה82110 עם שיפור של אזור זמן שמופיע בלוח מתחת לחץ שמצביע על אזור הזמן הנוסף, תצוגה זו מאפשרת קריאה נוחה של אזור הזמן הנוסף. השליטה על אזור הזמן ומחוג השעות יכולה להתבצע מטבעת הבאזל הקרמית כאשר לאחר כיוון ראשוני של השעה כל תנועה של הבאזל תניע את כל התצוגה ואם מדובר בשעות לילה אז גם את התאריך שנמצא בשעה 3 על הלוח.
קוטרו של השעון הוא 46 מ"מ על גובה של 15.2 שזה קצת יותר קטן מדגם הביג פיילוט האייקוני. השעון יהיה זמין ברצועת בד קשיחה בגוון ירוק או ברצועת עור שחורה כאשר ניתן להתאים מגוון רצועות מקוריות ברוחב של 22 מ"מ.
השעון מיוצר במהדורה מוגבלת של 250 יחידות בלבד מה שאומר שנראה אחד או שניים בלבד בארצנו. מועד שיווקו מוערך לקראת קיץ 2019 או אפילו סתיו 2019.
מחירו המוערך סביב ה12000 יורו ויתפרסם רשמית רק לאחר תערוכת SIHH.
אם "הכלה" נאה בעיניכם/ן אז מומלץ ליצור קשר כבר עכשיו כדי להבטיח כי יהיה לכם את אחד השעונים הייחודיים והבולטים של השנה.
"כי אנו, המבינים את סוד החיים, איננו מייחסים למִספרים חשיבות יתרה"
|
|
|
|
|
•
|
|
|
Jan 31, 2019 | 07:13 |
|
ממשיכים לעדכן על דגמי 2019!
האורח שלנו היום:
IWC Perpetual calendar-chronograph "LE PETIT PRINCE"
זה היה רק עניין של זמן שישלבו בין כמה הצלחות מסחררות, השעון החדש של שהפהאוזן משלב מנגנון כרונוגרף פלייבק חזק ומתקדם מאוד, מערכת פרפטואל מתקדמת ודומיננטית שהפכה לאייקון , שעון טייסים מוצלח מאוד וסדרה מבוקשת ביותר.
השעון החדש ממשיך את הקו המוגבל מאוד בתוך המהדורה המוגבלת של הנסיך הקטן. כמו יתר קודמיו הדם מוגבל ל250 יחידות בלבד שמרביתן כבר הוזמנו ישר עם השקתו.
השעון בקוטר של 43 מ"מ ובעובי של 15.9 מ"מ מידות כמעט זהות לדגם הבסיסי להוציא 0.7 מ"מ שהתווספו לעובי בגלל מנגנון מורכב ומתקדם מאוד שכולל עוד שתי מורכבויות. כמו יתר הדגמים במהדורה המוגבלת ראש השעון עשוי זהב אדום, הלוח בגוון כחול מבריק ולמעשה הוא חלק מהאלמנטים של הספר "הנסיך הקטן" הרצועה בגוון חום כמו ברוב סדרת הנסיך הקטן ומהווה אזכור הן לעולם הטיס אבל גם לחליפת הטייס שאפיינה את סופר הספר אנוטן דה-סנט אקזופרי שהיה גם טייס ונפל במלחמת העולם השנייה.
המנגנון מורכב משתי יצירות אדירות של IWC :
1) מנגנון מכני אוטומטי הכולל כרונוגרף פלייבק מסדרת 89000 , מנגון זה תוכנן ונבנה בIWC וכולל מינימום 68 שעות רזרבה, מערכת כרונוגרף עם קלאצ' וורטיקלי שמאפשר הפעלה חלקה ומציגה את מחוג השניות של הכרונו במרכז השעון ואת השעות והדקות בדייל קטן מתחת לשעה 12 בלוח, בנוסף כולל נכללת מערכת פלייבק של הכרונוגרף שמאפשרת איפוס כרונגורף והפעלתו בלחיצת כפתור אחת. למנגנון מערכת טעינה דו כיוונית המוכרת כמערכת פלאטון וטוענת את השעון בצורה דו כיוונית ומאפשרת טעינה מהירה ויעילה ביותר כך שאספקת האנרגיה רציפה ותורמת ליציבות הדיוק של המנגנון.
2) על מנגנון הכרונוגרף הותקן מודיול של מערכת התאריך הנצחי של קורט קלאוס שתוכננה לפני יותר מ30 שנה וכוללת 80 חלקים שאחראים להציג לנו מצב ירח, יום, מספר תאריכון, חודש ושנה וכל אלו עובדים בסנכרון מלא כלומר ידעו להבדיל ולהתחלף בין חודשים של 28, 30 ו31 ואפילו לזהות שנה מעוברת בה פברואר מסתיים ב29 ולא ב28.
לוח השעון מציג הנתונים הרבים בצורה מאוד יעילה ונוחה לקריאה כאשר הנתונים הקריטיים לקריאת הכרונו והשעה נושאים חומר זרחני מרוכז המאפשר תצוגה בכל שעות היום ובחשכה מוחלטת.
הפרפטואל כרונו הוא ללא ספק יצירה שמשלבת מגוון אלמנטים בהצלחה יתרה ובכך הוא מתאים למי שמחפש משהו מאוד מוגבל וממותג, מאוד עמיד,מאוד מתקדם ומודרני מבחינה טכנית ובכל זאת מאוד פרקטי ושימושי ובשפה פשוטה - 5/5.
מחירו של השעון יעמוד על 40900 יורו ובאופן יחסי הוא מהווה תמורה נפלאה וטובה ביותר בהשוואה לכל המתחרים מכל החברות, שלא מצליחים לעמוד עמו תחת כל אותם היתרונות שהוא מביא אתו.
את השעון נראה תוך חצי שנה וספק אם תגיע ארצה יותר מיחידה אחת.
לפרטים נוספים אפשר ליצור קשר בהודעה...
"כי אנו, המבינים את סוד החיים, איננו מייחסים למִספרים חשיבות יתרה"
|
|
|
|
|
•
|
|
|
Jan 30, 2019 | 09:29 |
|
IWC SPITFIRE / TOP-GUN CHRONOGRAPH
שלוש גרסאות יצאו השנה במשפחת הטופ-גאן של שהאפהאוזן והן בהחלט הסנוניות שמבשרות שינוי בסדרת הטייסים.
מאז ומתמיד היו שעוני הטופ-גאן של IWC לגרסה עדכנית ומודרנית בהשוואה לסדרות הטייסים שהתמקדו במרה מסורתי.
בעוד המודלים הקלאסיים והספיטפייר מבוססים על דגמי עם מוטיבים מהעבר בין אם מדובר במראה משוחר או מבוסס של דגם אייקוני ובין אם מדובר בהגדרת שעון טייסים בצורה מסורתית שאומרת קריא, ברור ומינימליסטי.
מנגד סדרת הטופ-גאן מותחת את הגובלות עד הקצה ועוסקת במה שקיים עכשיו או בעתיד ולכן הסדרה ממתגת את עצמה כדור הצעיר והמתקדם של משפחת הטייסים- בדיוק כמו בבית הספר לטיסה לטיסה קרבית הנקרא "טופ גאן" ומשלב ידע מהדור הקודם שמנחיל זאת לדור הצעיר.
הספיטפייר כרונוגרף:
כמו בדגם השלושה מחוגים שסקרנו בפוסט הקודם , גם כאן המראה של הספיטפייר חוזר אחורה במנהרת הזמן ומציג לנו שני שעונים בעלי מידות זהים במנגנון ובמידות אבל לא בחומר והמראה.
דגם אחד עשוי ברונזה עם לוח ירוק ורצועת עור חומה שמתמזגים יחד למראה שעון מיושן כאשר התחמצנות הברונזה הצפויה תדגיש את המראה המיושן עוד יותר שמדמה שעון רציני בן עשרות שנים.
הדגם השני עשוי פלדה ונראה כמו שעון וותיק אך לא בלי סימני התיישנות בולטים במיוחד. לוח השעון בגוון שחור וחלק מהמחוגים והשנתות בצבע קרם המדמה את הפטינה שמעניקה מראה מיושן או וותיק במעט.
הרצועה של השעון עשוי בד קשיח בגוון ירוק ומעניקה לו אופי וותיק של שעון טייסים מהעשורים הקודמים והלא רחוקים מאוד.
לדגם זה יהיה ניתן להרכיב צמיד מתכת בתשלום ויתכן שבעתיד הוא יוצע בכרסה עם צמיד או רצועת עור.
שני השעונים האלו הם חלק מדגמי הטייסים המזוהים חיצונית עם הדגמים האייקונים אך לראשונה הם עושים שימוש בקליבר אין האוס מסדרת 6900 שמחליף את הדגמים מבוססי אטה וסליטה.
שני השעונים האלו בעלי קור של 41 מ"מ ועובי של 15.3 כאשר הדגמים הדומים שהיו עד עכשיו בקולקציה היו בקוטר 43 מ"מ ועובי של 15.2.
הטופ-גאן והטופ-גאן של מדבר מוהאבי:
שני דגמי הטופ גאן גם הם שעונים בעלי מאפיינים טכנים דומים והם שונים בעיקר בגוון ובהרכב החומרים. כמון כן גם כאן לראשונה נעשה שימוש בקליבר ה6900 אך אין זו פעם ראשונה שסדרת הטופ-גאן נהנתה ממנגנון ביתי אלא שאז היה מדובר על מנגנון מתקדם ויקר.
מידת השעונים היא מודרנית יותר וקוטר 44.5 מ"מ והעובי הוא 15.7 , שניהם עשויים מתרכובות קרמיות שונות שנחשבות מודרניות הן במראה והן בתהליך הייצור.
הדגם השחור עשוי תרכובת קרמיקה משולבת תחמוצת זירקוניום ומספר מתכות שונות כך שמתקבל חומר צפוף וחזק שגוף האדם מגיב אליו באדישות (לא מעורר אלרגיות בכלל) ומפגין עמידות טובה נגד שריטות.
הרצועה בדגם זה היא עשויה אריג בד קשיח ועמיד בגוון שחור.
הדגם בגוון החול שמוכר כ "גרסת מוהאבי " עשוי מסגסוגת דומה אך שינויים קלים בהרכב המתכות שמאפשרות את הגוון הבהיר.
מדובר בשעון שמוגבל ל500 יחידות בלבד . אופיו החיצוני הצעיר ואף שובר המוסכמות מבוסס על צבע החאקי של חליפת הטיסה של טייסי הצי המתאמנים באזור מדבר מוהבאי ואף על גוון האתר עצמו.
גם בדגם זה הרצועה היא אריג בד קשיח בגוון חאקי המותאם למראה השעון.
כל הדגמים המוזכרים מתהדרים בקליבר 6900 שנבנו כדי לספק אמינות ועמידות אך בראש ובראשונה להוות תחליף זהה במידות ועדיף ביכולות על 7900 שהיה מבוסס ETA. למעשה הפרופורציה נשמרה אך הרזרבה גדלה במעט ועומדת על מינימום 46 שעות , מערכת הכרונו היא מודרנית וכוללת מצמד וורטיקלי נוח ואמין וכמובן מערכת טעינה דו כיוונית שתבטיח אספקת אנרגיה טובה בענידה ממושכת ותתרום ליציבות הדיוק הודות למתח קפיץ ראשי שישאר מכווץ רוב הזמן ויספק את אותה העוצמה בצורה קבועה.
כל הדגמים מציגים מחוגים ושנתות עם חומר זרחני מה שמאפשר להם להיות קריאים ונוחים לשימוש בכל שעות היום.
כמו ברוב שעוני הטייסים של החברה גם כאן שמרו על המסורת של הקייס האחורי הסגור ומתחתיו נמצא כלוב מתכת רכה שמגן על השעון משדות מגנטים שעשויים לשבש את פעילות המנגנון- בכל זאת , רוצים שטייסים ייהנו מהשעון :)
מחיר שעוני הספיטפייר:
פלדה 6290 יורו
ברונזה 6900 יורו
מחיר שעוני הטופ-גאן:
קרמיקה שחורה 7550 יורו
מדבר מוהאבי 9050 יורו
המחירים מבהירים כי נעשה ניסיון לשמר את רף המחיר קרוב למחיר של הדגמים הקודמים למרות השיפור שהוצא ברמה הטכנית.
ההערכה כי הסדרות יסופקו בין מאי ליולי 2019.
"כי אנו, המבינים את סוד החיים, איננו מייחסים למִספרים חשיבות יתרה"
|
|
|
|
|
•
|
|
|
Jan 30, 2019 | 09:30 |
|
IWC SPITFIRE/TOP-GUN AUTOMATIC
אנחנו נתחיל חזק ולאט לאט נגביר את הקצב....
אז אחרי שנים בהם דיברו על מחסור במנגנוני אין האוס בסדרות הנגישות, הלילה הופלה פצצה ע"י החברה.
ליינים של הספיטפייר והטופ-גאן מסדרת פיילוט עברו שינויים משמעותיים חיצונית ופנימית.
נתחיל בספיטפייר האוטומטי שהגיח מחדש אחרי כמה שנים שנעדר גרסת שלושה מחוגים וחזר בקוטר 39 מ"מ ועובי של 10.6 עם קייס ברונזה ולוח ירוק או קייס פלדה ולוח שחור.
השעון מסגסוגת ברונזה עם הלוח הירוק-זית מציג מראה מאוד מיושן כיאה לסדרה המוקדשת למטוס אגדי ממלחמת עולם השנייה כאשר הברונזה צפוייה להתחמצן מעט ולתת לא מראה של "טול ווטש" וותיק.
הרצועה של השעון היא רצועת עור 20 מ"מ בגוון חום וניתן להחליפה בשלל רצועות שהמפעל מספק.
מי שלא מתחבר לנושא הברונזה או שמחפש מראה מודרני ופשוט יותר עם אותן מידות ופרופורציות, יכול למצוא פתרון בדגם המקביל שעשוי מפלדת אל חלד עם לוח שגם כן מעוצב בצבעים וטקסטורה של שעון טייסים וותיק כאשר גוון הלוח הוא שחור ואילו המחוגים וחלק מהשנתות בגוון קרם המדמה פטינה של שעון ישן.
דגם הפלדה מגיע עם רצועת בד קשיחה בגוון ירוק שתורמת למראה הצבאי המיושן של השעון...
השעון השלישי הוא מסדרת טופ-גאן שלרוב בעלת אופי מודרני יותר ואף אפשר לומר משלבת מוטיבים מתקדמים וצעירים. הסדרה לרוב מתהדרת בקייס שחור עשוי קרמיקה בגימור מט ואילו כאן מדובר בשעון עם צללית דומה לספיטפייר אך שונה במידותיה כאשר השעון הוא במידה מודרנית יותר של 41 מ"מ ועובי של 11.4 מ"מ וגדול במעט מאחיו בסדרה השנייה.
בעוד הספיטפייר היא סדרה ששואבת את אופיה מהעבר הרחוק , הטופ-גאן מתמקדת בתקופת מודרניות יותר ומתבססת על עולם התעופה הסילוני והמטוסים המודרנים וזה מסביר את השעונים עם המידה המודרנית וחומרים מתקדמים ואקזוטיים ביחס לשאר השעונים.
כמיטב המסורת מתחת לגב השעונים חבוי כיסוי מתכת "רכה" שמשמש כמגן מפני שדות מגנטים שפוגעים בביצועי השעון, בעבר היה כיסוי זה מגן על שעונים בשל פעילות המטוס והשדות המגנטים שהיו מגיעים מהמטוס או מסביבת הפעילות שלו ושל הטייס.
כמו כל שעוני הטייסים של מותג המחוגים זורחים היטב בחשכה והקייס עמיד ל6BAR כלומר טבילה בבריכה...
גולת הכותרת של השעונים ומה שמבדיל אותם מדגמים של שנים עברו זה המנגנון החדש.
המנגנון הוא אין האוס מסדרת 32000 שמבוסס על סדרת ה82000 שעליה הרחבנו כמה פעמים (ולאחרונה בדגם הספיטפייר "הטיסה הארוכה ביותר" ) מדובר במנגנון יותר קל לייצור תעשייתי, קשיח מאוד וחזק שנבנה כדי להיות מדויק ואמין לאורח זמן ולהחליף סוסים וותיקים.
המנגנון אינו נושא את מערכת הפלאטון אך נטען דו כיוונית ע"י מערכת טעינה כפולה דומה המאפשרת טעינה בכל כיוון שאליו הרוטר פונה.
אחד השינויים הבולטים במנגנון הוא המעבר לחלקים עשויים מסיליקון ובכללם גלגל הבריחה והמחגרים. מיטב הטכנולוגיה של החברה אפשר למנגנון זה להגיע לרזרבה של 72 שעות בתדר של 4 הרץ תוך מבנה קטן יחסית אך חזק ועמיד מאוד.
עכשיו אפשר להגיד שIWC הולכת לשנות את כללי המשחק ותציג שעונים בדרגת כניסה עם טכנולוגיה טובה ובכירה ביותר בהשוואה לרוב המתחרות שלה בשוק.
מחירי השעונים:
4840 יורו לספיטפייר פלדה
5450 יורו לספיטפייר ברונזה
6150 יורו לטופ-גאן קרמיקה
מדובר על מחירים מאוד סבירים (ואף נמוכים) ביחס לתמורה.
המחיר בארץ יהיה כמובן אטרקטיבי וצפי ההגעה של השעונים מוערך בסביבות מאי- יוני
הפוסטים הבאים על האש, יש למה לחכות!
"כי אנו, המבינים את סוד החיים, איננו מייחסים למִספרים חשיבות יתרה"
|
|
|
|
|
•
|
|
|
Jan 30, 2019 | 09:26 |
|
Ulysse Nardin Freak-X
בשנת 2002 חשפה יוליס נארדין שעון חריג מאוד ומנכר עיניים בשל המראה ולכן קראו בחברה את שמו ״פריק״
השעון היה חריג מאוד במראה ובטכנולוגיה שלו.
היה זה שעון ללא כתר והבזל למעשה היה פטנט שמאפשר את כיוון המחוגים ואף את דריכת השעון הידנית כאשר המחוגים הם למעשה חלקי המנגנון שמראים את השעה.
*מעבר לצורה החריגה של הרכבת המנגנון זו הפעם הראשונה שבה נעשה שימוש בסיליקון ופולימרים במנגנון ולמעשה יהפוך את יוליס נארדין לחלוצה של הטכנולוגיה שתשנה את פני היכולות הכרונומטריות של התעשייה ע״י שימוש בחומר שעמיד לשדות מגנטים, בעל שחיקה קטנה, מפחית את הצורך בשימון וכפועל יוצא מביא תוצאות דיוק, עמידות ואמינות טובות בהרבה ממה שהיה מוכר עד אז.
הפריק היה שובר שיאים, חביב על עשירי העולם מראהו הייחודי והעובדה כי היה לו ייצור מוגבל הפכו אותו לחלום בקרב רוב הצרכנים ובהם גם מי שנוטה להשקיע כמה עשרות אלפים.
בתערוכה האחרונה הציגה יוליס מספר דגמים של פריק שהותאמו לצרכן הממוצע בהיבט הטכני-תפעולי ובהיבט המסחרי. השעון הוצג הפעם בגרסאות של חומרים אמו טיטניום ותרכובות קרבון שהובילו משמעותית את העלות בהשוואה לדגמי העבר, המנגנון הוחלף ממתיחה ידנית למנגנון אוטומטי שנוח לשימוש יום-יומי וזאת הודות להכלאה בין מנגנון ה118 הפנטסטי לבין טכנולוגית הפריק האחרונה שהוצגה בפריק וויז׳יון בשנה שעברה.
תוצאת ההכלאה של הטכנולוגיה הולידה מנגנון אוטומט עם עתודת אנרגיה ל70 שעות לפחות ובתדר של 3 הרץ , עמידות מגנטית , אספקת אנרגיה טובה ושיפור בביצועי הדיוק. המחיר של הכלאה הוא אובדן פטנט הבזל-כתר שהיה הברקה אבל הוחלף במערכת מוכרת ונוחה לתפעול.
השימוש בטכנולוגיה קיימת שחלקה קיים בייצור סידרתי אפשר לחברה להציג שעון פרקטי, מיוחד ומאוד מרשים טכנית , במחיר של פי 2-5 מהדגמים שקדמו לו ושמרביתם נחותים ממנו טכנית.
מחיר הפריק יעמוד על:
21000 פרנק לדגמי הטיטניום
24000 פרנק לתרכובת הקרבון
30000 פרנק לדגמי הזהב
המחיר אינו כולל את המיסוי של כל מדינה אך סביר כי באימפריה הקטנה שלנו המחיר יהיה אטרקטיבי יותר.
לשם השוואה דגמי הזהב בעבר עמדו על 60-120 אלף פרנק!
הפריק כבר מוכרז כאחת היצירות הבולטות של השנה ונחשב לאחד הכוכבים של התערוכה.
עוד שעון שמוכיח שהחברה הפכה יותר פרקטית וידידותית לצרכן וזאת מבלי לאבד את הייחוד והנוכחות של יצירותיה.
"כי אנו, המבינים את סוד החיים, איננו מייחסים למִספרים חשיבות יתרה"
|
|
|
|
|
°
|
|
|
Jan 30, 2019 | 09:27 |
|
"כי אנו, המבינים את סוד החיים, איננו מייחסים למִספרים חשיבות יתרה"
|
|
|
|
|
|
|
מקרא:
ללא תוכן °
הודעה חדשה
|
לחיצה על העיגול תוביל לפתיחת ההודעה בעמוד נפרד
|
|
|
|