-   כל טיים  -
 
 


תשלומים נוחים - טרייד אין - שרות ואחריות  - מוניטין רב שנים - קנייה בטוחה - משווקים מורשים ורשמיים


 
הצגת הודעה בפורום זירת השעונים
RSS    חפש הודעות
תיאור הפורום   |   הודעת המנהל/ת   |   חוקי הפורום   |   בהנהלת: the watch
 
פטק פיליפ מפסיק ליצר את 5711 !!!    [קובץ מצורף: JPG]

מאת:  the watch    Feb 23, 2021  ||  21:38


פטק פיליפ מפסיק ליצר ולמכור את המוצר הפופולרי ביותר שלו.
**מהלך מבריק **
מדוע מפסיק המותג למכור את הדגם נאוטילוס 5711 ? מי מבין את המהלך ??
דגם ה Nautilus Ref. 5711 הוא שעון שעל אספן או חובב שעונים (כל יכולת ) מוכן לקנות בכם יום !!
הנושא בעצמו מרתק - זה בכלל לא סיפור על שעונים. זה סיפור על הכוח הנגדי-האינטואיטיבי של שינוי, וכיצד הצלחה לטווח הארוך דורשת לפעמים כאב לטווח קצר.
ניתוח המצב מגלה שלמעשה, "כאב לטווח קצר" הוא תיאור עדין .מותג שלמעשה חותך את המוצר המוביל שלו
פטק מייצרים את הדגם כבר 43 שנה , לפני כמה שנים הביקוש עלה בצורה הסטרית , למעשה כבר ב 2019 פטק הפסיקו את היצור של 5711 אבל לא הכריזו על זה רשמית,
הלקוחות לא היו מרוצים, הקמעונאים היו נסערים. המוני אנשים חיכו לשעון הזה, להוטים לקנות ורובם למכור אותו ברווח לא מבוטל. העניין מסתכם ביותר שעון של - 30,000 $! ועכשיו יכולים להשיג אותו ביד שנייה בסכום של אולי פי שש במקרה הטוב.
הדגם הפך פופולרי כל כך שמשמעותו השתנתה. אנשים העלו תמונות עם השעון לרשתות החברתיות כאות לעושר. אחרים קנו אותו לייצר רווח עתידי דבר שהסיח את תשומת הלב ממוצרי החברה האחרים. פעולה שסיכנה את מיתוג שאר מוצרי החברה לטווח הארוך.

אנו עושים זאת למען לקוחותינו שכבר מחזיקים בפטק פיליפ וכדי להגן על המותג שלנו מלהפוך למסחרי מדי", אמר נשיא החברה, תיירי שטרן, ל"טיימס ". "אני יכול להמשיך לייצר את המוצר הנפלא הזה, או למכור פי 10 ממנו. אבל אני לא עובד בשביל מספרים. אני מגן על החברה לעתיד, לילדי. "
מודע לזה שאנשים יתעצבנו. אבל מוסיף זה שלקח את החברה שאביו העביר לו, ומתכוון להעביר אותה לילדיו שלו: "כשיש לך מותג פנטסטי כמו פטק," הוא מוסיף, "אתה צריך להגן על המותג ולא רק על מוצר אחד."
זו לא רק החלטה עבור שעונים יוקרתיים. זה אוניברסלי. למשל, זה עובד באותה מידה עם ... בירה?
ביי ביי, הנמכר ביותר
בשנת 2003 יצרו מבשלת הבירה Craft Dogfish בירה בשם "60 דקות IPA " .
אנשים השתגעו עליה הבירה הייתה בדרך להגיע לכדי 80 אחוז מכלל מכירות הדוגפיש. (Dogfish) מצב מרגש עבור מייסד המותג סם קלגיונה. מי לא אוהב מוצר להיט? אבל זה גם הדאיג אותו.
ה IPA היה סגנון בירה פופולרי מאוד באותה תקופה, אך הוא ידע שהוא לא יהיה פופולרי לנצח. אם IPA שולטת במכירות שלו, אז הוא המותג יהי מוכר בתור מותג IPA - וכשטעם של אנשים השתנה, הוא יהיה ידוע בתור מותג ותיק. וזה מוות עסקי
הפתרון שלו: במקום למצות את תנופת ה- IPA עד הסוף הוא הגביל את המכירות של אותה הבירה הנמכרת ביותר.
אנשים זעמו. חלקם צרחו עליו ברחוב. אבל קלג'יונה החזיקה מעמד. "זה נתן לנו יציבות ייחודית לשמור על המותג בשוק צפוף", אמר לי קלג'יונה לפני שנים רבות. "
כאשר קמעונאים ביקשו את ה- IPA הוא הכריח אותם לרוכש במקום את הבירות האחרות שלו. בסופו של דבר זה עבד: דוגפיש הפסיק להיות קשור ל- IPA , והחלו לחשוב עליו כעל מותג חדשני
. בשנת 2019 מכר סם את המותג תמורת 300 מיליון דולר - וזה לא המחיר שאתה מקבל אם אתה מותג בודד של IPA ותיק .
מוסיך טרי שטרן:
אני אוהב לספר את הסיפור בשיחות מרכזיות (, מכיוון שהוא פוגע בדיוק בנקודה שינוי הוא בלתי נמנע - ולפעמים, אנחנו צריכים להביא אותו על עצמנו.

לא משנה אם אתה מוכר בירה עממית או שעון שעולה שכר לימוד במכללה, או שאתה בכלל לא בעסקים. העובדה נותרה זהה: ההזדמנות הגדולה ביותר היא לא תמיד זו שלפנינו. היא יכולה להיות רחוקה יותר - עד כדי כך שאנחנו לא יכולים לראות את זה, עלינו רק לסמוך שהיא נמצא שם. ואז, כדי להגיע אליו, עלינו לשלוט בגורלנו ... גם אם, קצת, זה אומר שזה יפגע בנו בטווח הקרוב.



כל טיים - משווקים מורשים של שעוני יוקרה - ירמיהו 6 ת״א/אבן גבירול 51 ת״א טלפון 03-5461547
ברייטלינג, אומגה,אוריס,טאג-הויר,מונבלאן,ראדו,טודור,המילטון iwc,פנראיי,לונג׳ין,קרטייה- שעוני יוקרה יד 2, טיפולים לשעונים,תיקונים, החלפת סוללות, רצועות וצמידים לשעונים - טרייד אין למגוון מותגים

הוסף תגובה
  מסר לכותב/ת   קישור להודעה   הדפסה   שלח לחבר/ה
• 
פטק פיליפ מפסיק ליצר את 5711 !!!   the watch [קובץ מצורף: JPG]  > אתה נמצא כאן
  Feb 23, 2021 | 21:38
• 
טק פיליפ משדרגת את סדרת ה Aquanaut   the watch [קובץ מצורף: JPG]
  Feb 24, 2021 | 20:54

מקרא:   ללא תוכן ° הודעה חדשה New Message
לחיצה על העיגול תוביל לפתיחת ההודעה בעמוד נפרד