-   כל טיים  -
 
 


תשלומים נוחים - טרייד אין - שרות ואחריות  - מוניטין רב שנים - קנייה בטוחה - משווקים מורשים ורשמיים


 
הצגת הודעה בפורום זירת השעונים
RSS    חפש הודעות
תיאור הפורום   |   הודעת המנהל/ת   |   חוקי הפורום   |   בהנהלת: the watch
 
ייגר לה קולטורה ריברסו קוואדרפטיק    [קובץ מצורף: JPG]

מאת:  the watch    Apr 08, 2021  ||  17:17


ייגר לה קולטורה מציגה יצירת אומנות בדגם הריברסו שלה קוואדרפטיק ב W&W 2021
Jaeger-LeCoultre Reverso Hybris Quadriptyque
השעון בסדרה מוגבלת ביותר- רק 10 יחידות בכל העולם
גרנדה מייסון מציינת אייקון, הרברסו המורכב ביותר שהוצג אי פעם באוסף . רברסו היבריס מכניקה קליבר 185 הוא תוצאה של למעלה משש שנות פיתוח, המשלב אזורים מרכזיים של סווואר-פייר ביגר-לקולטר עם אינדיקציות אסטרונומיות חדשניות.

זהו שעון היד הראשון בעולם עם ארבעה "פרצופי תצוגה" מתפקדים. על ידי שילוב שלושה תצוגות של מידע על הירח על הפנים הפנימי של ערש רברסו (המחזור הסינודי, המחזור הדרקוני והמחזור האנומליסטי), יכול Hybris Mechanica Quadriptyque לחזות את השכיחות הגלובלית הבאה של אירועים אסטרונומיים כמו וליקויים - שעון היד הראשון בעולם המספק קריאה כה עמוקה של הקוסמוס.

נקודות עיקריות של יגר-לקולטרה רברסו היבריס מכניקה קליבר 185 (Quadriptyque) :

השעון הראשון בעולם עם ארבע פרצופים; השעון המורכב ביותר של רברסו שיוצר אי פעם.
בסך הכל 11 מורכביות , כולל לוח שנה נצחי, מהדר דקות (השמעת השעה בסדרת גונגים) , אינדיקציות למחזורים הסינודיים, הדרקוניים והאנומליסטיים (שמעולם לא הוצגו יחד בשעון יד), המחייבים 12 פטנטים.
משלב את השליטה הבלתי מעורערת של יגר-לקולטר בעולם שעוני היוקרה, מנגנוני דיוק, סיבוכים אסטרונומיים ויצירת שעונים אולטרה קומפקטית.
תכנון ובנייה ידידותי למשתמש; הרברסו המסובך ביותר הוא גם אחד הקלים ביותר ללבוש.

כשמאחוריו 188 שנים של חדשנות בלתי פוסקת , מגדיר יגר-לקולטר ללא הרף גבולות חדשים בתחום ייצור השעונים המכניים המשובחים. סדרת השעונים פורצי הדרך והמסובכים ביותר של Hybris Mechanica הקימה קבוצה של כוכבים המאירים בזוהר שאין שני לו בשמים ההורולוגיים. בשנת 2021, התוספת האחרונה למכלול השמימי הזה היא יצירה מפוארת שש שנים בהתהוות - יגר-לקולטר רברסו היבריס מכניקה קליבר 185 קוואדרפטיק, השעון הראשון בעולם עם ארבע פנים של אינדיקציות לשעון הזמן.

מאז הופעתם של שעונים אישיים, החיפוש אחר בניית שעונים מורכבים יותר ויותר מוגבל על ידי נפח השטח העומד לרשות יצרנית השעונים. קיום שלל מורכבות בשעון הוא חסר טעם, אלא אם כן ניתן להציג אותם בצורה קריאה ומובנת, ואת השעון ניתן לענוד באופן סביר. על ידי העיצוב הייחודי של הרברסו האייקוני, ייגר-לקולטר יצרה ראשונה בעולם: מארז כפול פנים המונע ברציפות על ידי קליבר 185 הבית, ועריסה כפולה עם אינדיקציות מסונכרנות ומעודכנות על ידי התנועה הראשית בכל יום בשבץ חצות על ידי מערכת מכנית גאונית שבבעלותה של יגר-לקולטר.

אם יבוצעו באמצעים מכניים קונבנציונליים, 11 המורכביות של ייגר-לקולטר רברסו היבריס מכניקה קליבר 185 קוואדריפטיקה יביאו לשעון הרבה יותר מתאים לשולחן כתיבה. הודות למאתיים שנות מומחיות וגישה מודרנית לחלוטין לחדשנות, יגר-לקולטר מספר את סיפור הזמן הקוסמי והיבשתי בגדר של 51 מ"מ על 31 מ"מ על 15 מ"מ, סיפור המסופר בארבעה פרקים של ווירטואוזיות הורולוגית.
פרק ראשון: קבע את האוניברסיטה
ההיסטוריה של יגר-לקולטר נעוצה בחיפוש אחר דיוק והשגתו. אחת ההמצאות המוקדמות ביותר של מייסד אנטואן לקולטר הייתה המיליון מטר, המכשיר הראשון שמסוגל למדוד את המיקרון. כיום, יגר-לקולטר היא חלוצה בלתי מעורערת ומובילה ביצירת הוצאות להורג יוצאות דופן של הטורבילון, מנגנון שנועד לשפר את הביצועים הכרונומטריים של שעון. מכונת הג'ירוטורבילון 2 של רברסו היבריס 2 (2008) הדהימה את הקהל וזכתה בפרסי כרונומטריה עם המאזן המסתובב הרב-צירי שלה, והמכניקה של הרברסו היבריס בטריפטיק (2006) נותרה ייחודית בשימוש בטורבילון עם בריחת איזומטר אליפסה.

באופן טבעי, הטורבילון הוא אחד הגיבורים הראשיים של יגר-לקולטר רברסו היבריס מכניקה קליבר 185 (Quadriptyque) החדש. כובש את עמדת השעה 7 על פני הרקטו של המקרה, טורבון מעופף (שנקרא כך מכיוון שהעדר גשר עליון מאפשר לו להיראות כאילו הוא צף) גורם לסיבוב אחד לדקה, ומשתנה ברציפות את מיקום ה איזון על מנת להשיג מדידת זמן ממוצעת מתוקנת אחת.

האיזון הוא הלב של כל תנועת שעון, וזה גם המפתח למדידת הזמן שלנו. כשהוא פועם בקצב קבוע של 4 הרץ (28,800 ווסט / שעה), כל שמונה פעימות מסמנות את חלוף שנייה אחת. השניות מצטברות לדקות, לשעות, ימים, שבועות, חודשים ושנים. הפנים הרקטו של המקרה Quadriptyque, הממחיש את היכולות העליונות של ההורולוגיה המכנית, מראה את האינדיקציות של לוח שנה תמידי, מנגנון בן מאות שנים המציג תמיד את התאריך הנכון למרות מספר הימים הלא סדיר בכל חודש. זה לוקח גם שנים מעוברות בחשבון, ומציג יום 29 בחודש פברואר אחת לארבע שנים.

הדגשת הדיוק של בניית יגר-לקולטרה קליבר 185, אינדיקציות לוח השנה התמידיות מיידיות ומשתנות בשעה חצות. בנוסף, המורכבות של בניית קליבר 185 חייבה את הצגת התאריך במיקום השעה חמש על החוגה. ב- Jaeger-LeCoultre, רק הקריאות המושלמת של תאריך גדול נחשבה מקובלת לשמירה על יוקרה כזו, מה שחייב ליצור מערכת חדשה של דיסקי תצוגת תאריך על מנת להתאים למידות הטורבילון המעופף בשעה 7 . פרק הפתיחה של Jaeger-LeCoultre Reverso Hybris Mechanica Caliber 185 (Quadriptyque) הוא לא פחות מהצהרה חזקה על האופן שבו לה גרנדה מייסון שלטה באופן מקיף בביטוי הזמן האזרחי.
פרק שני: פעמון השמים
יש מעט מאוד יצרני שעונים בעלי מומחיות פנימית בשעוני יד סונרי. יש עוד פחות שהכינו אותם מאז 1870, וצברו מאה וחצי של ניסיון וסוואר-פייר. במלאי ההיסטורי והמודרני שלה - La Grande Maison du Sentier יש רק ייצור שעונים אחד שמכיל למעלה מ- 200 קליברי שעונים. הפרצוף ההפוך של המקרה Quadriptyque הוא סיבוב וירטואוזי של אבותיו של יגר-לקולטר כמאסטר וחדשני שעוני השעון.

עם החלקה של מנוף הממוקם ממש מעל הכתר, ה- Quadriptyque משחרר את המנגינה שלו. ראשית, סדרה של תווים נמוכים המתאימים למספר השעות. שנית, מצמד מתחלף של תווים גבוהים ונמוכים, המקביל לרבע השעות. ולסיום המנגינה, רצף של תווים גבוהים, המציינים את מספר הדקות שיש להוסיף לרבעים שחלפו. בהופעה, פעמון השעות-רבע-דקות מנגן את השעה הנוכחית בקוד מוזיקלי. היצירות הבולטות של ה- Reverso Quadriptyque נחשפות לחלוטין לצד תצוגת זמן משנית, המציינת את אותו זמן כמו החוגה הרקטו, אך בפורמט שעות קפיצה ודקות היקפיות. כאשר ה- Quadriptyque מכה את הזמן, ומניע סימפוניה של מעיינות, מצלמות, פטישים וגונגים, הדיווח האקוסטי שלהם מאשר את התצוגה החזותית של החוגה המשנית.

נראים דרך צמצמים על לוח התנועה המעוטרים ביד במוטיב הגילוגרז 'המכונה קלוס דה פריז, הם אלמנטים של מנגנון הצ'ימפס הקשור באופן ייחודי למומחיות הסונרית של יגר-לקולטר. אלה כוללים את מושל הפעמונים השקט, שפטנט על ידי הייצור בשנת 1895 כדי למנוע את רעש הזמזום שנוצר על ידי מערכת העוגנים הוותיקה. חידושים פנימיים אחרונים שהוצגו בקוואדריפטייק הם גונגי הקריסטל (שנראו לראשונה ב- Master Minute Repeater Antoine LeCoultre משנת 2005) המחברים את גונגי המשחזר ישירות לקריסטל הספיר כדי לנצל את המאפיינים האקוסטיים האופטימליים של החומר, חתך רוחב פרופיל הגונגים עצמם שממקסמים את העברת המגע ואת העברת האנרגיה בין הפטישים והגונגים (עמוד התווך של השעונים החוזרים של יגר-לקולטר מאז 2006), ופטישי הטרוכב המפרקים (שפותחו עבור Hybris Mechanica Duomètre à Grande Sonnerie משנת 2009) המספקים נקי ומכה חזקה לגונגים. בסך הכל, חידושים אלה מאפשרים לחוזרים הדקים של יגר-לקולטרה לייצר כמה משעוני היד הצ'ימיים החזקים והברורים ביותר כיום.





כל טיים - משווקים מורשים של שעוני יוקרה - ירמיהו 6 ת״א/אבן גבירול 51 ת״א טלפון 03-5461547
ברייטלינג, אומגה,אוריס,טאג-הויר,מונבלאן,ראדו,טודור,המילטון iwc,פנראיי,לונג׳ין,קרטייה- שעוני יוקרה יד 2, טיפולים לשעונים,תיקונים, החלפת סוללות, רצועות וצמידים לשעונים - טרייד אין למגוון מותגים

קישור מצורף:
Jaeger-LeCoultre Reverso Hybris Quadriptyque

הוסף תגובה
  מסר לכותב/ת   קישור להודעה   הדפסה   שלח לחבר/ה
• 
ייגר לה קולטורה ריברסו קוואדרפטיק   the watch [קובץ מצורף: JPG]  > אתה נמצא כאן
  Apr 08, 2021 | 17:17
• 
לאנגה זון כרונו פיצול מדידה משולש   the watch [קובץ מצורף: JPG]
  Apr 10, 2021 | 12:08
• 
דגם חדש להרמס   the watch [קובץ מצורף: JPG]
  Apr 10, 2021 | 12:28
• 
Cartier Santos Dumont -2021   the watch [קובץ מצורף: JPG]
  Apr 10, 2021 | 12:40
• 
באום ומרסייה הריביירה, 2021   the watch [קובץ מצורף: JPG]
  Apr 10, 2021 | 13:29
• 
בולגרי אוקטו לוח שנה נצחי 2021   the watch [קובץ מצורף: JPG]
  Apr 11, 2021 | 08:07
• 
גלאסהוטה צלילה ירוק 2021   the watch [קובץ מצורף: JPG]
  Apr 11, 2021 | 15:26
• 
אומגה אולימפיאדה טוקיו 2020   the watch [קובץ מצורף: JPG]
  Apr 16, 2021 | 09:17
• 
גרובל פורסי 2021   the watch
  Apr 16, 2021 | 14:10
• 
יגר לה קולטורה ribute Nonantieme   the watch
  Apr 16, 2021 | 17:45
• 
קורום מציגה טוריבילון חדש   the watch [קובץ מצורף: JPG]
  Apr 19, 2021 | 08:09
• 
בל אנד רוס ירוק וינג' R V2-94   the watch [קובץ מצורף: JPG]
  Apr 20, 2021 | 07:49
• 
רונוסוייס מציגה דגם ורוד 2021   the watch [קובץ מצורף: JPG]
  Apr 20, 2021 | 17:32

מקרא:   ללא תוכן ° הודעה חדשה New Message
לחיצה על העיגול תוביל לפתיחת ההודעה בעמוד נפרד