-   כל טיים  -
 
 


תשלומים נוחים - טרייד אין - שרות ואחריות  - מוניטין רב שנים - קנייה בטוחה - משווקים מורשים ורשמיים


 
הצגת הודעה בפורום זירת השעונים
RSS    חפש הודעות
תיאור הפורום   |   הודעת המנהל/ת   |   חוקי הפורום   |   בהנהלת: the watch
 
יצירת אומנות - יגר לה קןטורה    [קובץ מצורף: JPG]

מאת:  the watch    May 14, 2020  ||  08:44


חברת שעוני היוקרה יגר לה קולטורה מציגה יצירת אומנות חדשה
Jaeger-LeCoultre Master Grande Tradition Grande Complication
השעון בסדרה של 8 יחידות בלבד.
יגר מציגה את מומחיותה בתחום שעוני פעמון, במורכבות המאסטר גרנדה המסורתי עם עיצוב חדש ומרהיב.
בעקבות ההקדמה בשנת 2019 של מminute repeaters של בפורמט שתי דקות מאסטר גרנדה מסורת גירוטורבילון ווסטמינסטר פרפיטואל עם קליבר 184 ושל המאסטר גרנדה מסורת רפרטישן דקות פרפוטל עם קליבר 950.

סדרת מאסטר גרנדה המסורתית מגלמת את ההמצאה ההורולוגית והיצירתיות האמנותית של יגר-לקולטר, ומפגישה בין חידושים ומורכבויות בדרכים חדשות ומרתקות. כתוספת האחרונה לסדרה זו, השלמת המאסטר גרנדה החדשה רותמת יותר ממאה וחצי של של מומחיות שנצברה. יצירת מופת זו של הנדסת מכונות משלבת שניים מהסיבוכים הרומנטיים ביותר אך המאתגרים ביותר מבחינה טכנית בהורולוגיה, מ minute repeaters (השמעת השעה בסדרה של גונגים) וכספת שמימית. המנגנון המורכב פועם על בסיס טורבילון "צף" . המהדורה המוגבלת הזו של שמונה יצירות כל אחת מזהב ורוד וזהב לבן כוללת אסתטיקה חדשה המאשרת מחדש את שליטת יגר-לקולטר את מלאכת האמנות.

במהלך 150 השנים האחרונות, יש למורכבות minute repeaters נוכחות רבה בתיק העבודות המסובכות של יגר-לקולטר. שליטתה של לה גרנדה מייסון בשעוני פעמון מאושרת על ידי יותר מ -200 מננונים, 100 מהם הם של minute repeaters שנעשו לפני שנת 1900. מאז אמצע שנות התשעים, כאשר יגר-לקולטר החיתה את המורשת ההורולוגית האצילית הזו, מהנדסיה ומעצביה פעלו להגדרה מחודשת.של המדד לאיכות אקוסטית ורתמו את הטכנולוגיה לשרת ולהגן על המסורות היקרות ביותר של הורולוגיה.

אחד המרכיבים החשובים ביותר בשעון הוא האופן בו מועבר צליל מתוך השעון לשמיעת האוזן האנושית. תוך ניצול התכונות האקוסטיות המעולות של גביש ספיר סינטטי, ה"גונגי הקריסטל " המוגנים בפטנט של יגר-לקולטר (שהוצגו בשנת 2005) מולחמים ישירות לקריסטל הספיר המשמש כמגבר. הגונגים בעלי הפרופיל המרובע שהוצגו כעבור שנתיים מספקים משטח בולט ושטוח לפטישים, ומבטיחים מכות עקבית וחזקות יותר, ואילו החומר הנוסף מספק מסת רטט גדולה יותר ובכך נשמע צליל מלא יותר. פטישי trebuchet (שהוצגו בשנת 2009) משתמשים בעיקרון מכני דומה לקטות המשקל הנגדי מימי הביניים עליהם הם נקראים, ומשפרים מאוד את מהירות וכוח פעולת הפטיש.

אפילו הפעמון הטוב ביותר סובל מרעש רקע, בעיה ששיגר פתרה לפני 125 שנה, עם silent strike governo השקט והפטנט שלו. באמצעות כוחות צנטריפוגאליים לוויסות פעמון, זה מבטל את הבאזז הרקע האופייני למנגנונים מכים ישנים. הוא מוכר כמדד ומשמש כיום כמעט בכל השעונים המפוזזים של גרנדה מייסון.

המשיכו לקרוא



כל טיים - משווקים מורשים של שעוני יוקרה - ירמיהו 6 ת״א/אבן גבירול 51 ת״א טלפון 03-5461547
ברייטלינג, אומגה,אוריס,טאג-הויר,מונבלאן,ראדו,טודור,המילטון iwc,פנראיי,לונג׳ין,קרטייה- שעוני יוקרה יד 2, טיפולים לשעונים,תיקונים, החלפת סוללות, רצועות וצמידים לשעונים - טרייד אין למגוון מותגים

קישור מצורף:
Master Grande Tradition Grande Complication

הוסף תגובה
  מסר לכותב/ת   קישור להודעה   הדפסה   שלח לחבר/ה
• 
יצירת אומנות - יגר לה קןטורה   the watch [קובץ מצורף: JPG]  > אתה נמצא כאן
  May 14, 2020 | 08:44

מקרא:   ללא תוכן ° הודעה חדשה New Message
לחיצה על העיגול תוביל לפתיחת ההודעה בעמוד נפרד