-   כל טיים  -
 
 


תשלומים נוחים - טרייד אין - שרות ואחריות  - מוניטין רב שנים - קנייה בטוחה - משווקים מורשים ורשמיים


 
הצגת הודעה בפורום זירת השעונים
RSS    חפש הודעות
תיאור הפורום   |   הודעת המנהל/ת   |   חוקי הפורום   |   בהנהלת: the watch
 
הדגם Piaget Altiplano Ultimate    [קובץ מצורף: JPG]

מאת:  the watch    Sep 27, 2020  ||  07:55


פיאז'ה מציגה בתערוכת w&w 2020 את השעון המכני הדק בעולם
Piaget Altiplano Ultimate Concept 2mm
הרעיון האולטימטיבי של Altiplano פותח ויוצר כולו בבית על ידי חטיבת המחקר והחדשנות הייעודית של פיאז'ה.
צוות עבד אך ורק על אב-הטיפוס במשך ארבע שנים - במהלך תקופה זו הומצאו מחדש רבים מהקודים שנקבעו לייצור שעונים - השעון בילה שנתיים נוספות בשכלול העיצוב וההנדסה על מנת להביא את השעון לפרק כף היד.

תכנון קלאסי מכתיב קונסטרוקציה רגילה של ארבע שכבות: לוח וקריסטל; חוגה, מחוגים ותנועה עטופים בקייס אחורי.

בעזרת הנדסה ספציפית נעלם לוח הזמנים המסורתי של מנגנון התנועה, כאשר גב הקייס שימש כחלק מהשעון והן לוחית התנועה, שנחצבה ישירות מגוש זהב אחד. עם Altiplano Ultimate Concept, האפשרות היחידה הייתה ללכת צעד אחד קדימה. פיאז'ה יצא למסע של מיניאטוריות חסרת תקדים שהביא להגשת לא פחות מחמישה פטנטים, התהליך החל ביצירת קייס לשעון

הקייס של Altiplano Ultimate Concept היה דק מדי לשימוש בזהב, והיה צריך להיות עשוי מסגסוגת חדשה מבוססת קובלט, עמידה ביותר, חזקה פי 2.3 מהזהב, ולכן קשה בהרבה לעיבוד

חלקים אחרים הונדסו מחדש לחלוטין לגודל חדש כאשר הגלגלים, למשל, הצטמצמו מעובי של 0.20 מ"מ לעובי 0.12 מ"מ וקריסטל הספיר, בדרך כלל עובי 1 מ"מ בשעון סטנדרטי, הוקצב ב- 80 אחוז עד 0.2 מ"מ.

חבית האנרגיה עברה עיצוב חדש לחלוטין, שאינו מכסה או תוף, אלא מותקן על מיסב כדור קרמיקה יחיד בתוך מסגרת השעון ומאפשר לתנועה של 40 שעות.

הכתר הומצא מחדש כדי לקבל צורה של מערכת טלסקופית שטוחה (עם כלי מתפתל מעוצב משלה) שמתאים לפס הקופסא ובו מצמד ההילוך הזזה המקובל והגלגל הכתר הוחלף בורג בודד, "אינסופי בורג". קונסטרוקציה כזו מציעה את היתרון הגדול בהגנה מושלמת על הכתר, ולכן על התנועה, מפני זעזוע לא רצוי.

מיקומה החיצוני של החוגה פירושה שלא ניתן להשתמש בגבעול קונבנציונאלי וישר מפותל - בעיה שפיאז'ה פתרו על ידי יצירת גבעול 'מפוספס' כפטנט. על מנת שהמערכת תפעל בצורה מושלמת, מחווג השעה הקונבנציונאלית מוחלף בדיסק חיווי מסתובב בזמן שמחוג הדקה עובד בדרך הרגילה.

מידת הרזון של השעון הזה פירושה גם שיש לשקול מחדש את השיטה לציון הזמן. במקום להניחחוגה ושני מחוגים על גבי גשר, ה- Altiplano Ultimate Concept כולל חוגה שנמצאת תחתיו, ובכך מספק הגנה מפני כל מגע עם הגביש החזק אך הדקיק . מאפיין טכני חדשני זה הוא פטנט שנרשם על ידי פיאז'ה בשנת 2014 בהשקת קליבר 900P).

הקונספט של Altiplano Ultimate ניתן להתאמה אישית לדרישות ההבעלים. הקונים רשאים לציין את צבע הגשר והחוגה, גימור המחוגים והצלחת הראשית ולבחור רצועות התואמות או עומדות בניגוד לשעון - מגוון אפשרויות שיאפשרו ליצור את השעון ביותר מ- 10,000 פרמוטציות, ובכך להבטיח שמעטות יהיו כאחד והרוב יהיו ייחודיים באמת.
השעון בנוי מסגסוגת היי-טק מבוססת קובלט, בקוטר 41 מ"מ עובי 2 מ"מ. גוף השעון והמנגנון הם אחד. כתר בצורת מלבנית שקוע בתוך קו הקפה. לוח מונובלוק משולב במסגרת. גביש ספיר עבה 0.2 מ"מ.


מנגנון התנועה של Piaget מתיחה ידנית דגם 900P-UC עם 13 אבני רובי,פועם 28,800 קמ"ש וועתדות אנרגיה של 40 שעות. זמן פיתוח של שש שנים עם חמישה פטנטים ממתינים.
הפונקציות הן: שעות ודקות בשעה 12.
המנגנון בגימור מוברש גשרים משובצים ומלוטשים וצלחת בסיס עם טיפול PVD.
מגיע על רצועת טקסטיל טכנית כחולה בבולטימורה דקה 1.5 מ"מ. אבזם סיכת קובלט דק במיוחד.



כל טיים - משווקים מורשים של שעוני יוקרה - ירמיהו 6 ת״א/אבן גבירול 51 ת״א טלפון 03-5461547
ברייטלינג, אומגה,אוריס,טאג-הויר,מונבלאן,ראדו,טודור,המילטון iwc,פנראיי,לונג׳ין,קרטייה- שעוני יוקרה יד 2, טיפולים לשעונים,תיקונים, החלפת סוללות, רצועות וצמידים לשעונים - טרייד אין למגוון מותגים

קישור מצורף:
Piaget Altiplano Ultimate Concept 2mm

הוסף תגובה
  מסר לכותב/ת   קישור להודעה   הדפסה   שלח לחבר/ה
• 
מהו השעון האוטומטי הדק ביותר   yaakovt
  Sep 26, 2020 | 12:37
• 
הדגם Piaget Altiplano Ultimate   the watch [קובץ מצורף: JPG]  > את/ה נמצא כאן
  Sep 27, 2020 | 07:55

מקרא:   ללא תוכן ° הודעה חדשה New Message
לחיצה על העיגול תוביל לפתיחת ההודעה בעמוד נפרד