-   כל טיים  -
 
 


תשלומים נוחים - טרייד אין - שרות ואחריות  - מוניטין רב שנים - קנייה בטוחה - משווקים מורשים ורשמיים


 
הצגת הודעה בפורום זירת השעונים
RSS    חפש הודעות
תיאור הפורום   |   הודעת המנהל/ת   |   חוקי הפורום   |   בהנהלת: the watch
 
ברייטלינג שוב נמכרת קרן CVC מוכרת    [קובץ מצורף: JPG]

מאת:  the watch    Oct 26, 2021  ||  08:27


קבוצת פרטנרס מצטרפת לברייטלינג: המטרה היא הנפקה
המשקיע הפיננסי CVC מוכר חלק ממותג השעונים ברייטלינג לקבוצת Swiss Partners. בשיחה מסבירים הצדדים המעורבים במה מדובר בצעד זה.
הבוקר זה יהיה רשמי: קבוצת פרטנרס משקיעה ביצרנית השעונים ברייטלינג. , הבעלים הקודם, המשקיע הפיננסי CVC שבסיסו בלוקסמבורג, מוכר "נתח מיעוט משמעותי" לחברת הפרייבט אקוויטי השוויצרית. זה יהיה בערך 25%. הצדדים שותקים לגבי המחיר, אבל הוא אמור להיות 700 מיליון פרנק שוויצרי, אם לא קצת יותר.
ההליך נראה חריג. מדוע CVC לא מוכרת את ברייטלינג לחלוטין, כמקובל אצל משקיעים פיננסיים לאחר ארבע עד חמש שנים, כאשר יעדי התשואה הושגו? ואם הבריטים עדיין לא רוצים למכור: למה הם לא יישארו בעלים בלעדיים, אלא יביאו משקיע פיננסי נוסף לסיפון? האם זה לא טומן בחובו פוטנציאל לסכסוך? לעומת זאת, מה האינטרסים של קבוצת פרטנרס בהצטרפות לברייטלינג כשותף זוטר?
אין נתונים זמינים לציבור על הפיתוח העסקי של ברייטלינג. על פי הערכות, הצוות החדש הצליח להגדיל את המכירות, שבזמן ההשתלטות עמדו על כ-400 מיליון פרנק שוויצרי, לכ-700 מיליון פרנק שוויצרי בארבע השנים האחרונות, ובזכות גידול במכירות ישירות גם עם מרווחים גבוהים יותר. לפי מקור שצוטט על ידי רויטרס, הרווח ברמת Ebitda אמור להיות בסביבות 175 מיליון פרנק שוויצרי. כפי שמסביר קרן, גם ל-CVC היה תפקיד חשוב בהצלחה זו.
למרבה המזל, כשמשפחת הבעלים שניידר קיבלה את ההחלטה למכור, הם היו שם. לדברי פינדור, מה שדיבר במיוחד לטובת ברייטלינג היה שהמותג היה מוכר מאוד. "בדיקת הנאותות שלנו הראתה שכמעט כולם הכירו את ברייטלינג ויכלו לדמיין לקנות ברייטלינג בשלב מסוים. רק שרובם לא עשו זאת".
שינוי זה והפיכת לקוחות פוטנציאליים לקונים הייתה משימתו של המנכ"ל החדש שמינה CVC: ז'ורז' קרן. לפי פינדור, קרן היה המועמד המועדף. המנהל הדינמי עמד בראש מותג השעונים IWC במשך תקופה ארוכה ובדיוק עלה לקומת המנהלים של חברת מוצרי היוקרה
Richemont. מכיוון שגם קרן ראה פוטנציאל גדול בברייטלינג וגם יכל להשתתף בחברה, הוא הסכים.
לפי פינדור, CVC היה קונה את ברייטלינג אם לא היו מקבלים את קרן כמנכ"ל. עם זאת, לא ניתן להשוות את ההתפתחות שחוותה החברה כעת למצב ללא ליבה: "היכולת לקנות ברייטלינג הייתה זכייה בלוטו עבורנו. אבל השגת הליבה הייתה, כביכול, המספר הנוסף".
מותגי השעונים השוויצרים הגדולים ביותר
מכירות שנתיות משוערות 2019 (במיליארד CHF) *
Rolex 5.8
Omega 2.28
Cartier**1.86
Longines 1.65
Patek Philippe 1.5
Audemars Piguet 1.18
Tissot 0.96
IWC 0.82
TAG Heuer 0.76
Hublot 0.66
Breitling 0.58
Chopard 0.56
Jaeger-LeCoultre 0.55



כל טיים - משווקים מורשים של שעוני יוקרה - ירמיהו 6 ת״א/אבן גבירול 51 ת״א טלפון 03-5461547
ברייטלינג, אומגה,אוריס,טאג-הויר,מונבלאן,ראדו,טודור,המילטון iwc,פנראיי,לונג׳ין,קרטייה- שעוני יוקרה יד 2, טיפולים לשעונים,תיקונים, החלפת סוללות, רצועות וצמידים לשעונים - טרייד אין למגוון מותגים

הוסף תגובה
  מסר לכותב/ת   קישור להודעה   הדפסה   שלח לחבר/ה
• 
ברייטלינג שוב נמכרת קרן CVC מוכרת   the watch [קובץ מצורף: JPG]  > אתה נמצא כאן
  Oct 26, 2021 | 08:27

מקרא:   ללא תוכן ° הודעה חדשה New Message
לחיצה על העיגול תוביל לפתיחת ההודעה בעמוד נפרד