-   כל טיים  -
 
 


תשלומים נוחים - טרייד אין - שרות ואחריות  - מוניטין רב שנים - קנייה בטוחה - משווקים מורשים ורשמיים


 
הצגת הודעה בפורום זירת השעונים
RSS    חפש הודעות
תיאור הפורום   |   הודעת המנהל/ת   |   חוקי הפורום   |   בהנהלת: the watch
 
שעון צלילה נדיר רולקס    [קובץ מצורף: JPG]

מאת:  the watch    Sep 15, 2021  ||  08:39


שעון מיוחד ונדיר של רולקס Deep Sea Special משנת 1965 מוצע למכירה
הדגם מעולם לא היה זמין לציבור לרכישה
הערכה למחיר : 1,200,000 עד 2,400,000 מיליון פרנק שוויצרי
אלכסנדר גהוטבי, מנהל מחלקת השעונים של יבשת אירופה והמזרח התיכון, אמר: " Deep Sea Special ראוי במלואו למחיר, הרעיון העצום של שעון שיכול לעמוד בצלילה של 10,000 מטר (כלומר 10 ק"מ) הוא פשוט עם זאת, יותר מההיבטים הטכניים או מהנדירות העצומה של היצירה זו יש להדגיש את חשיבותה ההיסטורית. להתמקד בשעוני "כלים" בכלל ובשעוני צלילה בפרט. ללא " Deep Sea Special" לא היה צולל או "דייר ים" כפי שאנו מכירים אותו. ה- DSS השעון שמעולם לא היה זמין לרכישה ציבורית וההגעה ביום שוק של דוגמא הוא אירוע של פעם בעשור שאספנים וצופים בחובבים חוגגים בהתלהבות. אנו צנועים על כך שהופקדה עלינו פיסת היסטוריה הורולוגית כה מדהימה ".

את ה- Sea Sea Special אפשר להשוות למכונית מירוץ פורמולה אחת בעולם השעונים שדוחף תמיד את גבולות האפשרי מבחינה טכנית, כדי להשיג הישגים שאף שעון אחר לא עשה מעולם. בדומה למכונית מירוץ פורמולה אחת, הדגם בודק טכנולוגיות כדי להועיל מאוחר יותר לדגמים המיוצרים באופן סדרתי לשימוש מסחרי. זהו דגם פורץ דרך שסלל את הבסיס לשעוני צלילה שאנו מכירים ומעריכים כל כך טוב כיום. זהו "המפץ הגדול" להתפתחותה של רולקס שאין כמותה בשבעת העשורים האחרונים בחקרם את מעמקי הים.

המונח "צדפה רולקס" הוא כיום ככל הנראה סימן המסחר המפורסם ביותר בעולם, זהו שם ביתי, הידוע לא רק במעגלים הפנימיים של חובבי השעונים. הודות לשלושה אירועים מכריחים שרולקס נמצאת כיום בחזית חקר הצלילה העמוקה. הראשון, הוא הרעיון של תיק האויסטר, שנוצר בתחילת שנות העשרים. המצאתה של רולקס במקרה האויסטר הייתה פורצת דרך - עם מארז הרמטי, השעונים היו עמידים כעת בפני מים וניתן היה לענוד אותם במהלך מספר פעילויות פיזיות ומקצועיות. בשנת 1926, שחיינית רולקס האנגלית מרצדס גלייטז לבשה צדפה של רולקס וחצתה את התעלה האנגלית, וקבעה את שם האויסטר. השני היה יצירת "ספיישל ים העמוק" בשנת 1953 וצלילתו לאחר מכן עד 10,000 מטרים מתחת לפני הים. לבסוף, אתגר הים העמוק של ג'יימס קמרון, שם הוא לבש דיולאה של רולקס בזמן שיצא לצלילת סולו שוברת שיאים אל תעלת מריאנה.

השעון הנוכחי, ספיישל הים העמוק, מייצג אפוא רגע מרכזי בהיסטוריה של רולקס. בשנות החמישים, בתגובה לדרישה הגוברת לשעונים עמידים למים, בין אם זה עבור אנשי מקצוע פנאי לשימוש צבאי, החליטה רולקס לקדם את הרעיון של מארז צדפות. רולקס לא הסתפקה רק בהפיכת השעונים למים, אך ביקשה להמשיך ולפתח את קו השעונים המקצועיים מתחת למים כדי לעמוד בלחץ גבוה להפליא ממעמקי האוקיינוס ​​- יותר מכל הדגמים הקודמים שלה. הבולט ביותר הוא שהחלטה זו לחדש התיישבה עם השקת ה- Submariner בשנת 1953 את שעון הכלים התת -ימיים לצוללנים. לפיכך, יצר רולקס קשר עם פרופסור פיקארד, אוקיינוגרף ומהנדס שוויצרי הנודע, כדי לבדוק שעונים במהלך ניסויי הצלילה שלו. Piccard התקבלה ומהנדסי רולקס פיתחו שעון עם מארז מיוחד וקריסטל מכוסה על מנת לעמוד בלחץ קיצוני.
בשנת 1953, רולקס בדקה את אב הטיפוס הראשון על ידי חגירתו מבחוץ על צוללת Bathyscaphe Trieste. השעון נבדק לראשונה בבעומק 1080 מטר, ולאחר מכן שקוע עד 3150 מטרים באותה שנה. לאחר שסיימה את הבדיקות הראשונות, רולקס יצאה למשימה שנייה בשנת 1960 עם אב טיפוס שני, בדקה מראש את הדגם החדש עם תא לחץ גבוה, שיפרה ועדכנה כל הזמן פרטים לשיפור השעון. הפעם, Deep Sea Special החדש נוצר כדי לעמוד בתנאים הקיצוניים ביותר, לאחר ששקע למעלה מ -10,000 מטרים מתחת לפני הים, לאחר שסיים את הבדיקה שלו בתעלת המרינה, הנקודה העמוקה ביותר על כדור הארץ, עם ז'אק פיקארד ודון וולש. לפי הבנתו של פיליפס, האצווה הראשונה של חופן חלקים שימשה לבדיקה מקצועית, וחלקן הופקדו בידי פיקארד. בעקבות הצלילה העמוקה המוצלחת בשנת 1960, רולקס הפיקה בשנים שלאחר מכן סדרת הנצחה כמו השעון הנוכחי, שמנתה 35, לרגל ההישג המדהים הזה והציעה רק למוזיאוני המדע, הטכנולוגיה והשעונים המובחנים ביותר, יחד עם הקמעונאים האמינים, הוותיקים ביותר ושותפים ומנהלים פרופיל גבוה שתרמו לפיתוח המודל. בעיקר, ספיישל הים העמוק שמספרו 3, שהיה קשור לבתיסקפה מוצג כעת במכון סמיתסוניאן בוושינגטון הבירה מוזיאונים אחרים כוללים את מוזיאון בייר, מוזיאון המדע בלונדון ומוזיאון פיקארד ניון (שוויץ), עד כמה שם.

השעון הזה כל כך נדיר שהוא מצטרף למועדון האקסקלוסיבי ביותר, שמתוכו 5 מסוגו נמכרו במרחב הציבורי, עם דוגמאות אחרות ידועות לציבור בבעלות ומוצגות של מוסדות קומה. ככזה, עברו 12 שנים מאז שהדגם האחרונה הופיע בשוק, מה שמדגיש את הנדירות המוחלטת שלו. בהתחשב בעובדה שרוב הדוגמאות נמצאות במוסדות, אין לדעת מתי אחר יחבוט את השוק וייתכן שיחלפו שנים עד שדגם נוסף יופיע שוב.



כל טיים - משווקים מורשים של שעוני יוקרה - ירמיהו 6 ת״א/אבן גבירול 51 ת״א טלפון 03-5461547
ברייטלינג, אומגה,אוריס,טאג-הויר,מונבלאן,ראדו,טודור,המילטון iwc,פנראיי,לונג׳ין,קרטייה- שעוני יוקרה יד 2, טיפולים לשעונים,תיקונים, החלפת סוללות, רצועות וצמידים לשעונים - טרייד אין למגוון מותגים

קישור מצורף:
Deep Sea Special

הוסף תגובה
  מסר לכותב/ת   קישור להודעה   הדפסה   שלח לחבר/ה
• 
שעון צלילה נדיר רולקס   the watch [קובץ מצורף: JPG]  > אתה נמצא כאן
  Sep 15, 2021 | 08:39

מקרא:   ללא תוכן ° הודעה חדשה New Message
לחיצה על העיגול תוביל לפתיחת ההודעה בעמוד נפרד