-   כל טיים  -
 
 


תשלומים נוחים - טרייד אין - שרות ואחריות  - מוניטין רב שנים - קנייה בטוחה - משווקים מורשים ורשמיים


 
הצגת הודעה בפורום זירת השעונים
RSS    חפש הודעות
תיאור הפורום   |   הודעת המנהל/ת   |   חוקי הפורום   |   בהנהלת: the watch
 
מוזיאון פטק פיליפ    [קובץ מצורף: JPG]

מאת:  the watch    Nov 16, 2021  ||  19:29


מוזיאון פאטק פיליפ חוגג 20 שנה
המוזיאון נחנך בנובמבר 2001, מוזיאון פטק פיליפ בז'נבה מכיל את אחד האוספים ההורולוגיים החשובים והיוקרתיים בעולם. כ-2,500 שעונים, אוטומטים, חפצים יקרים ומיניאטורות דיוקנאות על אמייל מזמינים את המבקר למסע נפלא בחמש מאות שנים של אמנות הורולוגית של ז'נבה, שווייץ ואירופה, וכן מציעים מבט פנורמי על ייצורו של פאטק פיליפ מאז 1839. מוזיאולוגיה חדשה הופכת את החוויה לחיה ומרתקת במיוחד. תכשיט בעל שם בינלאומי זה בז'נבה מאפשר למומחים, לחסידים ולציבור הרחב להכיר מקרוב את המורשת התרבותית יוצאת הדופן שמייצגות ההורולוגיה והאמנויות הנלוות.
אוסף פרטי יוצא דופן
מוזיאון פאטק פיליפ נולד מתשוקתו של אדם להורולוגיה. האיש הזה הוא פיליפ שטרן, שהיה נשיא פטק בזמנו וכיום הוא נשיא הכבוד שלה. מר שטרן החל להרכיב את האוסף הרבה לפני שחשב במונחים של מוזיאון. הוא התרכז בהתחלה בשעוני פאטק פיליפ, במיוחד בדגמים המסובכים. ב-1980 הוא הרחיב את היקף החיפוש שלו כדי לקלוט את כל השעונים שהטביעו את חותמם על ההיסטוריה של ייצור השעונים מאז המאה השש-עשרה, יחד עם האוצרות הגדולים ביותר של אמנות האמייל, אותה מומחיות ז'נבנית הנשגבת. לאט לאט הוא בנה את אחד האוספים ההורולוגיים יוצאי הדופן של ימינו. אבל מטרתו בחיבור כל יצירות המופת הטכניות והאסתטיות הללו לא הייתה רק לספק את טעמו האישי. הוא גם התכוון לחלוק את אהבתו לאמנות ייצור השעונים ואת חדוות הגילוי שלו עם הציבור הרחב. ובתוך כך, להעביר את הפאר של מסורת השעונים הגבוהה של ז'נבה ולהבטיח שהמורשת התרבותית הזו תועבר לדורות הבאים. וכך הרעיון של מוזיאון החל להתגבש.
בניין בסגנון מפואר
אוסף יוצא דופן מחייב תפאורה יוצאת דופן. מוזיאון פאטק פיליפ קיבל לבסוף את פני העולם בבניין תעשייתי מפואר משנת 1919 ושוחזר באיפוק רב. ממוקם ב 7 rue des Vieux-Grenadiers, ברובע Plainpalais של ז'נבה, בניין זה היה תפוס על ידי שענים ובעלי מלאכה במקצועות הקשורים לאורך ההיסטוריה שלו. פאטק פיליפ רכש אותו ב-1975 כדי לאכלס את Ateliers Réunis, יחידת ייצור לייצור מארזים, צמידים ורשתות. בשנת 1996 עברו פעילויות אלו למתחם הייצור החדש ב-Plan-les-Ouates, והותירו את הבניין ריק. פיליפ שטרן החליט שכאן הוא יציג את הקולקציה שלו. בין 1999 ל-2001 שוחזר המבנה במלואו, תוך הוספת קומה נוספת, תוך כבוד קפדני לארכיטקטורה המקורית. אשתו של מר שטרן גרדי פיקחה על עיצוב הפנים, מטרתה להעניק לחדרים את החמימות והאינטימיות של בית מגורים פרטי. בנובמבר 2001 נחשפו סוף סוף אוספי מוזיאון פטק פיליפ, בסביבה הראויה לערכם הטכני, האמנותי, האסתטי, ההיסטורי והמדעי.
500 שנות היסטוריה הורולוגית
המוזיאון המוקדש למותג יחיד, מוזיאון פטק פיליפ ייחודי בכך שהוא מציע הזדמנות לגלות חמש מאות שנים של מורשת הורולוגית, כמו גם את המשמעות עבור כל האמנויות הדקורטיביות הקשורות באופן מסורתי לחריטה של ייצור שעונים, אמייל, אבן חן, עבודת גילוש וכו'. האוספים מחולקים לשני חלקים משלימים: בקומה השנייה סיור בהיסטוריה של השעון המכני הנייד, ממקורותיו במאה השש-עשרה ועד ראשית המאה התשע-עשרה; בקומה הראשונה, סקר של יצירותיו היפות ביותר של פאטק פיליפ, משנת 1839 עד 2000. בקומה השלישית, ספרייה של יותר מ-8,000 יצירות על הורולוגיה ונושאים קשורים מדגישה את תפקידו החינוכי של המוזיאון.
פינוק שאסור לפספס
במהלך שני עשורים, מוזיאון פטק פיליפ הטביע את חותמו כאחד המוזיאונים והגולים התרבותיים הטובים ביותר של ז'נבה. מלבד משיכה של מבקרים מכל רחבי העולם, היא גם מושכת את תושבי האזור שמסביב, המעוניינים לדעת יותר על המורשת התרבותית של ז'נבה. מספר המבקרים מעיד על הצלחתה, עם יותר מ-600,000 כניסות בעשרים שנה. יחד עם האוספים הקבועים, המוזיאון ערך תערוכות זמניות המציגות אוצרות מיוחדים: "שעונים לתמלוגים" ב-2005, "מראה הפיתוי: זוגות יוקרתיים של שעונים סיניים" ב-2010 ו"שעונים חתומים רוסו" ב-2012. סיורים מודרכים ציבוריים מתקיימים מדי שבת בצרפתית ובאנגלית או שניתן להזמין אותם מראש בשבע שפות (צרפתית, אנגלית, גרמנית, איטלקית, ספרדית, סינית ורוסית). מוצעים גם סיורי נושא. הנושאים נעים בין אמייל או קסם האוטומטים לסיור ילדים או סיור גילוי בז'נבה הישנה של השענים. גם אלה עשויים להיות שמורים. ולא לשכוח את סופי השבוע בדלת הפתוחה עם האטרקציות המיוחדות שלהם. חלק מהחפצים גם מסתובבים בעולם לתערוכות הגדולות של פאטק פיליפ, הפתוחות לקהל ומוקדשות לאמנות השעונים.
חוויה חדשה למבקר
בהנהגתם של פיליפ שטרן ופיטר פריס, מנהל ואוצר המוזיאון מאז 2014, רכישות חדשות המשיכו להעשיר את האוספים. הפריסות של שני האוספים העיקריים אורגנו מחדש, כאשר כל אחד מהם כולל כעת עשרים אזורים נושאים המשקפים היבטים מסוימים של ההיסטוריה של השעון או העולם של פאטק פיליפ. כדי להשלים את המבחר הרחב של סיורים מודרכים, המוזיאון הציג גם מדריך קולי, הנגיש באמצעות טאבלט. מכשיר זה מאפשר הן לספק את כל המידע הנדרש על המוצגים והן להמחיש את ההקשר בו נוצרו ונלבשו, תוך הדגשת הקשרים ההדוקים בין שעונים למדע, אופנה, תנועות אמנותיות ושינוי חברתי. המדריך האודיו מציע כיום כעשרים שעות ליווי באנגלית, צרפתית או גרמנית. שפות אחרות יהיו זמינות החל משנת 2023. משתמשים יכולים להרכיב מסלול טיול משלהם או לבחור מסלול מוגדר מראש, כמו זה שהציע פיליפ שטרן עצמו. כ-10,000 צילומים משלימים את האפליקציה הזו, המאפשרים למשתמש להגדיל את הפרטים או לבחון תכונות שאולי לא נראות בוויטרינות. מודרני, אינטראקטיבי ודינמי, אמצעי גילוי א-לה-קארט זה נותן למבקרים את החופש להתאים את הביקור שלהם לתחומי העניין המיוחדים שלהם.

ספרי עיון
עבור מומחים וחובבי שעונים, מוזיאון פטק פיליפ הפיק שני קטלוגים מקיפים, האחד על אוסף פטק פיליפ, שפורסם ב-2013, והשני על אוסף העתיקות, שפורסם ב-2016. מאחר שהאחרון אזל מהמלאי, מהדורה חדשה הכוללת את הרכישות האחרונות ייצאו ב-2023.

לרגל עשרים שנה להיווסדו, יוציא המוזיאון שני פרסומים חדשים בני 100 עמודים שיועדו לקהל קוראים רחב. האחד מוקדש לאוסף העתיק, השני לאוסף פאטק פיליפ. עבודות אלו, הזמינות באנגלית החל משנת 2022, יהיו כל אחת בהדפסה של 10,000 עותקים ויימכרו יחד בקופסת מצגות, או בנפרד.

מוזיאון פאטק פיליפ
Rue des Vieux-Grenadiers 7
1205 ז'נבה
www.patekmuseum.com
www.patek.com/museum

שעות פתיחה:
שלישי-שישי: 14:00 18:00
שבת: 10 בבוקר 6 בערב
סגור בימי ראשון, שני וחגים




כל טיים - משווקים מורשים של שעוני יוקרה - ירמיהו 6 ת״א/אבן גבירול 51 ת״א טלפון 03-5461547
ברייטלינג, אומגה,אוריס,טאג-הויר,מונבלאן,ראדו,טודור,המילטון iwc,פנראיי,לונג׳ין,קרטייה- שעוני יוקרה יד 2, טיפולים לשעונים,תיקונים, החלפת סוללות, רצועות וצמידים לשעונים - טרייד אין למגוון מותגים

קישור מצורף:
מוזיאון פאטק פיליפ חוגג 20 שנה

הוסף תגובה
  מסר לכותב/ת   קישור להודעה   הדפסה   שלח לחבר/ה
• 
מוזיאון פטק פיליפ   the watch [קובץ מצורף: JPG]  > אתה נמצא כאן
  Nov 16, 2021 | 19:29

מקרא:   ללא תוכן ° הודעה חדשה New Message
לחיצה על העיגול תוביל לפתיחת ההודעה בעמוד נפרד