-   כל טיים  -
 
 


תשלומים נוחים - טרייד אין - שרות ואחריות  - מוניטין רב שנים - קנייה בטוחה - משווקים מורשים ורשמיים


 
הצגת הודעה בפורום עטי יוקרה
RSS    חפש הודעות
תיאור הפורום   |   הודעת המנהל/ת   |   חוקי הפורום   |   בהנהלת: the watch
 
חברת מונט בלנק   

מאת:  the watch    Dec 11, 2019  ||  19:57


חברת מונט בלנק גאה להציג את סדרת הסופרים לשנת 2019 – RUDYARD KIPLING.

קיפלינג נולד ב-1865 בעיר בומביי, כיום מומביי, הודו. באותה תקופה היתה הודו חלק מן האימפריה הבריטית, שאותה שירת קיפלינג באדיקות כל ימיו. קיפלינג הצעיר התרכז בלימוד קריאה וכתיבה, ובלע ספרים ושירים, בין השאר בזכות חומרים ששלחו לו הוריו שנשארו בהודו.

קיפלינג עבר לגור בלונדון והמשיך לפרסם עבודות ספרותיות רבות. הוא התחתן עם קרוליין בלסטייר, בתו של מוציא-לאור אמריקני. הזוג היגר לקנדה, עבר זמנית ליפן והקים משפחה בניו-אינגלד, ארה”ב. ב-1896 שב לאנגליה..

שנת 1894 ספר הג’ונגל נכתב למעשה כסדרת סיפורים קצרים עבור מגזיני התקופה. קיפלינג הקדיש את הספר לבתו הבכורה, ג’וזפין, שנולדה בדצמבר 1892. הספר מונה 14 פרקים נפרדים, והוא שונה מאוד מן הסרט המפורסם של דיסני, שנכתב בהשראת הספר ולא התבסס עליו, ולכן גם התמקד בדמותו של מוגלי הנער. הספר המקורי מכיל עשרות דמויות של בעלי חיים, כאשר כל פרק הוא למעשה משל מוסרי העומד בזכות עצמו.

הספר זכה להצלחה גדולה, ועבר לדורות הבאים בזכות סרט האנימציה של וולט דיסני מ-1967, שהפך לקלאסיקה.

מהדורת הסופרים שואבת את השראתה העיקרית מתוך “ספר הג’ונגל”. העטים עשויים רזין יוקרתי בגוון אפור- ירוק הנוצר בהשראת כריכת המהדורה האמריקאית הראשונה של הספר. הקליפס מקושט בדמותו של הזאב, על מכסה העט חרוט ראשי התיבות של קיפלינג בכתב יד R.K., על הטבעת המעטרת את ראש המכסה חרוט המשפט הראשון של השיר המפורסם בסרט – “IF”– ” IF YOU CAN KEEP YOUR HEAD WHEN ALL ABOUT YOU ARE LOSING THEIRS”.. ועל טבעת בחלקו התחתון של הגוף חרוט המשפט האחרון בשיר: “YOU’LL BE A MAN MY SON”



כל טיים - משווקים מורשים של שעוני יוקרה - ירמיהו 6 ת״א/אבן גבירול 51 ת״א טלפון 03-5461547
ברייטלינג, אומגה,אוריס,טאג-הויר,מונבלאן,ראדו,טודור,המילטון iwc,פנראיי,לונג׳ין,קרטייה- שעוני יוקרה יד 2, טיפולים לשעונים,תיקונים, החלפת סוללות, רצועות וצמידים לשעונים - טרייד אין למגוון מותגים

הוסף תגובה
  מסר לכותב/ת   קישור להודעה   הדפסה   שלח לחבר/ה
• 
עטי Mont Blanc   the watch
  Dec 11, 2019 | 19:57
• 
חברת מונט בלנק   the watch   > את/ה נמצא כאן
  Dec 11, 2019 | 19:57

מקרא:   ללא תוכן ° הודעה חדשה New Message
לחיצה על העיגול תוביל לפתיחת ההודעה בעמוד נפרד