חברת שעוני היוקרה הטובה בעולם Patek Philippe פטק פילים מרחיבה את הקמפיין שלה ברשת.
נושאי הליבה שבה מתמקד הקמפיין הוא "מורשת משפחתית" שמציגה את החברה כחברה משפחתית ללא קשר לתאגידי השעונים הגדולים.
הקמפיין מנוסח בשש כותרות ראשיות:
Patek Philippe Seal - חותם פטק פיליפ.
Acoustics אקוסטיקה
1200 Steps - צעדים
Restoration - שחזור
Creation - בריאה
Ladies First - נשים קודם
הפרק הראשון, אקוסטיקה מלווה את המשפחה של פטק בבחירה של הצליל המושלם שמחפשים כדי להגיע למושלמות בתחום
הקמפיין מלווה בבאנרים עם קודי סריקה QR ויושק באנגליה גרמניה וארה"ב
http://patek-institutional.com/